Gå til innhold

Få Android på HTC-mobilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Uten å ha lest forumtrådene som det linkes til i artikkelen så virker dette intr. sjølv om eg regner med å ha min SEK800iv i nesten tre år til (kjøpte den i mars i fjor,og bruker å ha mobiltelefonene mine i snitt i 3,5år om dei ikkje blir stjelt eller mistet,sjølvsagt..).Og foreløpig holder den til mine "behov" da det finnes mange spennende j2me midletser og "tweeks" på den enda..Og med eit 2GB M2 kort som kanskje blir erstattet med eit på 4Gb har eg plass til nok midleter,tweeking,bilder,musikk og funksjoner ei stund til..Men,løsningen virker absoulutt intr. spesielt på Appels` iPhone da eg har intrykk av at brukerrettighetene ikkje blir så godt tatt i vare til..Men,det er ein heilt annen diskusjon (som det finnes tråder for å diskutere i..) og som kanskje vil endre seg ved press..

 

 

Elles OT:Er HTC meir Touchy for vann,fukt,og ytre påkjenninger enn andre mindre Touchy mobiltelefoner fra andre produsenter..?

Refererer til HTC som produsent sjølv om det sikkert er ein del andre selskaper som er med på å sette isammen hardware og firmware,design og fysisk materiale...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...