Gå til innhold

Test: Asus Triton 79 Amazing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter på en E8500 (eller E8400 siden det ser ut som ingen får inn E8500 på en stund) og lurte på å kjøpe en Scythe Ninja Rev.B til å kjøle denne. Har lest tester som sier den yter topp, samt at i kombinasjon med Antec P182 så trenger man ikke viften på kjøleren siden det er 2 kabinett vifter rett ved siden og over som vil gjøre susen (forhåpentligvis på lavest fart).

Lenke til kommentar
Unødvendig emballasje synes jeg bare er et irritasjonsmoment.

 

Ingen emballasje er det verste...

 

denne ble knust til de grader av noctua og i tillegg være så stor.

 

dessuten koster noctua 100 kr mindre...

 

en ting å si :thumbdown: :thumbdown:

 

Ja den ser heftig ut Noctua NH-U12...

Bedre med den en Asusen, trenger ikke blingbling i min maskin. Stortsett bare meg som ser på den...

 

Men det kan hende at en dag så får jeg en kraftig skade og begynner å pimpe min maskin. Ja jeg har faktisk lyst, men pengene strekker ikke til, de skal gå til stereoannlegg...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Ultimate kjølingen er dessverre og legge 20-30 meter med rør.

 

Man tar CPU blokk, og andre ting man skal kjøle, legger rør mellom de i serie. Tar så de 2 rørene helt ut til varmepumpa og setter den forran slik at den kalde lufta blir litt varmere før den kommer til radiatoren.

+ pumpe da...

 

Mener nå selv at ultimat hjemmesnekra, ikke-fasekjøling, må være å ha vannkjøling, men uten radiator, pumpe og reservoar. Koble en slange rett til kranen og spyl på med masse kaldt vann rett gjennom (og ut i en sluk).

Lenke til kommentar
Ultimate kjølingen er dessverre og legge 20-30 meter med rør.

 

Man tar CPU blokk, og andre ting man skal kjøle, legger rør mellom de i serie. Tar så de 2 rørene helt ut til varmepumpa og setter den forran slik at den kalde lufta blir litt varmere før den kommer til radiatoren.

+ pumpe da...

 

Mener nå selv at ultimat hjemmesnekra, ikke-fasekjøling, må være å ha vannkjøling, men uten radiator, pumpe og reservoar. Koble en slange rett til kranen og spyl på med masse kaldt vann rett gjennom (og ut i en sluk).

 

Hovedvannslange inn i huset -> PC -> Vannsystemer og varmtvannstank

 

Det tror jeg er best

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Så stenger noen alle kraner i huset og PCen krasjer?

 

Og hvor mye jobb er det ikke å koble seg inn mellom hovedkrana og varmtvannstanken?

 

Nei, jeg tror nok beskrivelsen av vann fra krana, inn i PCen, ut i vasken er både langt enklere, billigere og tryggere.

Og en uhyre effektiv måte å kaste bort vann, siden miljøet er så i sving for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...