Gå til innhold

Opteron-firekjerner dukker opp hos Dell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke alle som kan bruke ordentlige nettlesere på skole, jobb, netcafe, bibliotek osv.
Nå var det jo ment som en fleip, men siden du bringer det opp. Biblioteker burde stå fritt i å velge OS. Hvorfor de stort sett velger å sende mine skattepenger til Redmond skulle jeg gjerne visst. Er det kun basert på inkompetanse? Kanskje noen burde utfordre dem litt på det, f.eks. si ifra. Når det gjelder nettcafe, betaler du for et produkt. Hvis du betaler for et dårlig produkt, så er det vel betimelig å si ifra. På jobb og skole får man det trødd nedover hodet, men redningen er ofte nær. En liten ssh tunnel kommer gjennom det meste, men det fordrer jo at du lærer deg noe mer enn å sitte å klikke med musen i windows.
Lenke til kommentar
Skaff dere ordentlige nettlesere istedet for å klage, rimelig teit å bruke verdens dårligste nettleser når men surfer her :tease:

 

Men kanskje greit å lage en side, den mest brukte nettleseren fungerer i og da... ;-)

Må bruke den for å bruke jobben sine interne sider. Så jeg kan ikke bare fjerne den. OMG hadde vert kjekt om det hadde holdt med 1. Da hadde Opera blitt mitt første valg.

 

Ståle :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...