Gå til innhold

Sender mobilbildene hjem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen vet om flere lignende løsninger? Til f.eks en S60 telefon :)

 

edit: Fant noe her..

 

Share Online makes it easy to post photos and videos from your device straight to your photo sharing site, blog, or other online community.

Learn how to set up Share Online with your chosen service, post your photos and videos, and view your site or blog from your device.

To get started, select your version of Share Online. Next, select your service. Finally, choose from the Learn how to topics that match your selections.

Endret av jadz
Lenke til kommentar

Jeg tenkte faktisk å skrive et lignende program til min N95 (Symbian 9 / S60).

Tanken var da at geotaggede bilder (LocationTagger) automatisk skulle kunne lastes opp til en fotoblogg eller helt vanlig ftp med en gang det kom et trådløst nett man kunne koble til. (Evt. 3G dersom man ønsket det, men det blir for mye penger for min del)

 

Planen lever fortsatt, jeg har bare ikke tid før ut i mai.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte faktisk å skrive et lignende program til min N95 (Symbian 9 / S60).

Tanken var da at geotaggede bilder (LocationTagger) automatisk skulle kunne lastes opp til en fotoblogg eller helt vanlig ftp med en gang det kom et trådløst nett man kunne koble til. (Evt. 3G dersom man ønsket det, men det blir for mye penger for min del)

 

Planen lever fortsatt, jeg har bare ikke tid før ut i mai.

Høres spennende ut.

 

Bruker ikke kamera så mye. Litt pga at de som oftest bare blir liggende på mobilen helt til jeg; formaterer den, mister den, kjøper en ny, eller noe sånt..

 

Jeg og tenkte litt på dette med kostader for å laste opp alle disse bildene, så det at den laster opp når den får WLAN tilgang er ingen dum ide nei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg begynt på webdelen av den tjenesten jeg nevnte her:

http://blog.peterhaza.no/map-gallery/

 

Når jeg legger et bilde til bloggen leser wordpress-pluginen min automagisk(!) ut GPStaggene fra bildet og legger bildet inn på et kart.

Planen er at man også skal kunne gjøre det samme ved å sende bilder via mail (gjerne fra mobilen).

 

 

Går dessverre litt fortere å skrive slik programvare i PHP enn C++, så mobilendelen får komme litt senere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...