Gå til innhold

PlayStation Store oppdatert i dag (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første eg reagerte på er at den var veldig treig. Å bevege seg i menyane går fort, men det tek alt for lang tid før innhaldet kjem fram. Får tru dette kjem seg etterkvart. Eg saknar og ein eigen meny for demo (med forbehald om at eg kan ha oversett noko).

Lenke til kommentar
Det første eg reagerte på er at den var veldig treig. Å bevege seg i menyane går fort, men det tek alt for lang tid før innhaldet kjem fram. Får tru dette kjem seg etterkvart. Eg saknar og ein eigen meny for demo (med forbehald om at eg kan ha oversett noko).

Selvfølgelig er det tregt første dagen når alle skal teste det ut.

Lenke til kommentar
Det første eg reagerte på er at den var veldig treig. Å bevege seg i menyane går fort, men det tek alt for lang tid før innhaldet kjem fram. Får tru dette kjem seg etterkvart. Eg saknar og ein eigen meny for demo (med forbehald om at eg kan ha oversett noko).

 

Kunne ikke sakt det bedre selv...letet også etter en egen demo samleside.

Også for de som ikke har hd tv så er det nesten uleselig det som står skrevet.

Lenke til kommentar

SCEE har spadd seg litt lenger ned igjen gitt :p

 

Vesentlige kategori forskjeller i mellom US og EU PSN.

 

Hvorfor?

 

Har selv sjekket via mine kontoer, og EU løsningen fremstår som rot i forhold til US. Burde kunne fikses glatt, men eg fatter og begriper ikkje hvorfor det i heile tatt skulle vere ein slik forskjell?

 

Når det er sagt så opplevde eg langt kortere lastetider på US PSN :)

Lenke til kommentar

Den så bedre ut en den gamle, det skal de ha. Det jeg ikke skjønner meg på er menyene, annen media osv. Hvorfor ikke gjøre det simpelt, som det står om på den siden Mala lenker til? Forøvrig gikk det litt sakte, og jeg fant ingen egen side for demoer heller.

Lenke til kommentar

"det tar tid før vi greier å utnytte potensialet i denne geniale maskinen"

 

litt kjedelig at ps3 sikkert er 10 år før dere kan levere det dere lovte på release da.

 

(jeg mener, home er ikke released engang? når er det sony fanboysa skal få igjen for lojaliteten de har vist?)

personlig gav jeg sony fingern for lenge sia...

Lenke til kommentar

syns dette begynner å bli bra jeg. kjøpte min ps3 før jul(2990kr), og sony legger stadig til nye funksjoner. ble overrasket over hvor elegant og enkelt det er å streame avi-filer fra PC-en min over nettverk. bare å sette opp en mediaserver på WMP, og ps3 finner alt automatisk.

eneste er mangel på støtte for h264-filer(mkv) og lyd på vc-1.

 

imorra kommer min nye 250gb harddisk som skal inn i ps3, og i begynnelsen av mai kommer GTA4 (330kr, lenge leve vgp.ca). eneste som mangler nå er WipeOut og Tekken6.

 

og èn ting: skulle bare mangle at xbox live er bedre enn PSN/store, der må man jo betale 100kr/mnd etter hva jeg har skjønt.

Lenke til kommentar
og èn ting: skulle bare mangle at xbox live er bedre enn PSN/store, der må man jo betale 100kr/mnd etter hva jeg har skjønt.
Er vel overkant av 40 kroner i mnd'en for XBOX Live (spille mot andre på nett) men selve "Store", eller marketplace som det heter på XBOX, er gratis.

Ja, men 40kr måneden er faktisk en del penger.

Er jo ikke snakk om 4 kunder akkuratt.

 

Men la oss la vær å gjøre dette til en sony vs m$ tråd.

Ingen kan være best på alt, sånn er det bare ;)

 

PS3 har potensiale til mer enn den er, men den er veldig veldig mye, spesiellt om man er en av de heldige som hadde råd til 60gb utgaven! Den tar jo SACD, PS2 games, etc.

 

Nye updaten nå gir vel nye lydformater (hd), etter som jeg forstår.

Jeg anser ikke PS3 som en ren spillemaskin, men mer en underholdningsmaskin.

 

Eneste jeg misliker egentlig, er forsåvidt at de ikke frigir direkte hwtilgang til otherOS.. Hadde vært greit å kunne brukt linuxen til noe seriøst.. Får håpe det kommer med tiden

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...