Gå til innhold

Gran Turismo kanskje til PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NEI!!! Ikke la det skje! Sats heller på PS3! Men hvordan få den grafikken til PC? :tease: tviler på at det finnes noe serlig PC-er som kan ta dette spillet. Og skade-motor i tilleg, kommer til å drepe så og si alle PC-er.

 

Holder meg til PS3.

 

 

Hvorfor så egoistisk, unner du ikke andre å få nyte spillet også?

Jeg er for at alle spill skal komme til alle plattformer slik at alle skal få muligheten til å nyte underholdingen et spill har å tilby :)

 

 

Om de gjør en god optimaliseringsjobb så skal nok Gran Turismo kjøre greit på en oppegående PC

Lenke til kommentar
NEI!!! Ikke la det skje! Sats heller på PS3! Men hvordan få den grafikken til PC? :tease: tviler på at det finnes noe serlig PC-er som kan ta dette spillet. Og skade-motor i tilleg, kommer til å drepe så og si alle PC-er.

 

Holder meg til PS3.

 

Hehe, tror nok at en god smule pcer kan dra GT3 hvis de overfører den riktig :tease:

PS3, xbox360 er ikke så bra som folk skal ha det til :p (men endog genialt)

Lenke til kommentar
Jah...nå som jeg nettopp har kjøpt meg PS3...

Du kunne jo ha ventet på noe som KANSKJE kommer. Og HVIS det kommer så kommer det nok ikke ut i form av GT5.

Hvis det kommer så tipper jeg tidligst slutten 2009 hvis det er en port av PS3 versjonen. Men sansynligheten er nok at det enda er et par - tre år til.

 

Når det gjelder de som mener PC ikke kommer til å være godt nok, vel. Gran Turismo kommer ikke til PC i år, og sikkert ikke til neste år heller. Og når det er gått 2-3 år, så er ikke PCene der de er i dag.

Lenke til kommentar
NEI!!! Ikke la det skje! Sats heller på PS3! Men hvordan få den grafikken til PC? :tease: tviler på at det finnes noe serlig PC-er som kan ta dette spillet. Og skade-motor i tilleg, kommer til å drepe så og si alle PC-er.

 

Holder meg til PS3.

 

En godt spekket PC er cesentlig kraftigere enn en PS3. Trodde det var en kjentssak? Og ja, den er også vesentlig kraftigere selv om man må kjøre et OS i bunnen osv.

 

AtW

 

Om det skjer håper jeg at det i såfall er snakk om en egen tittel kun for PC, og ikke bare en portering av et konsollspill. Ellers vil piratkopieringen ta knekken på hele serien.

 

Hvorfor i alle dager vil piratkopiering ta knekken på hele serien om det er en portering?

 

AtW

Lenke til kommentar
Du kunne jo ha ventet på noe som KANSKJE kommer. Og HVIS det kommer så kommer det nok ikke ut i form av GT5.

Hvis det kommer så tipper jeg tidligst slutten 2009 hvis det er en port av PS3 versjonen. Men sansynligheten er nok at det enda er et par - tre år til.

Joda, nå kommer det jo en del spill jeg bare MÅ så :D

Lenke til kommentar

Tviler man kan få en pc til 5000kr å kjøre GT5 helt fullt, begynner å lure da det er mangen som er imot konsoller. Jeg har hatt en del bilspill til pc, synes alt blir dødskjedeligt, styre med pilene istede for ett ratt! Er det ingen brukermoderatorer som liker konsoller "360/PS3" egenligt? Jeg føler triggerene til 360 er digge å bruke til bilspill

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
NEI!!! Ikke la det skje! Sats heller på PS3! Men hvordan få den grafikken til PC? :tease: tviler på at det finnes noe serlig PC-er som kan ta dette spillet. Og skade-motor i tilleg, kommer til å drepe så og si alle PC-er.

 

Holder meg til PS3.

 

Hmm vil nok heller tro at du får se bedre grafikk på endel PC-er.

Er mange der ute som bruker altfor mye penger på å ha en top notch

maskin til å kjøre spill på, inkludert meg. På de spillene som kommer

både til PC og PS3 så er det ganske mye smoothere å spille på PC om

du har maskina til det.

 

Toman nevnte at det kan være kjipt uten ratt, men da er det bare å kjøpe

et ratt til PC.

 

Og hvorfor vil en ha ekslusiv titler, jeg er imot det...folk burde

kunne kjøpe spill til den platformen de vil ha det til. Mer penger

til utviklerne blir det også.

 

PS. Synes ikke grafikken i GT5 prologue er SÅ mye å skryte av, meget

pen, men ikkeno mer

Endret av Ascorius
Lenke til kommentar
Tviler man kan få en pc til 5000kr å kjøre GT5 helt fullt, begynner å lure da det er mangen som er imot konsoller. Jeg har hatt en del bilspill til pc, synes alt blir dødskjedeligt, styre med pilene istede for ett ratt! Er det ingen brukermoderatorer som liker konsoller "360/PS3" egenligt? Jeg føler triggerene til 360 er digge å bruke til bilspill

 

Så kjøp et ratt til PC da mann. Utvalget er minst like bra til PC som konsoll. Eller en 360-kontroller om det er din greie. At man ikke får en PC til 5k til å kjøre GT5 "helt fullt" stemmer sikkert, men å kjøre den på PS3-oppløsning regner jeg med at man får til.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...