Gå til innhold

Aftenpostens fotojakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint med slike aktiviteter - det kan inspirere folk til å ta fler, og forhåpentligvis bedre bilder.

 

Men jeg ser ikke noe sted hva som skjer med rettigheter og hva Aftenposten gjør med bildene i ettertid.

 

Tom

 

Aftenposten har rettighet til å benytte bildet i forbindelse med konkurransen "Fotojakten 2008".

Det var alt jeg fant

Lenke til kommentar
Aftenposten har rettighet til å benytte bildet i forbindelse med konkurransen "Fotojakten 2008".

Det var alt jeg fant

 

Dermed har de ikke lov til å bruke det til noe annet uten å spørre først.

 

Veldig artig med slike konkurranser. Hovedpremien viser nok hvem som egentlig er ment å skulle sende inn bilder, altså kompaktkamerasegmentet (da D40 er nederst på rangstigen av dSLR'ene... slik jeg ser det)

 

Uansett, alltid artig å vinne noe man kan selge til en OK pris.

Lenke til kommentar

Kan også hende han har måtte ty til ND filtre for å unngå diffraksjon på DSLR- Det ser i alle fall ut til å være tålig med dagslys her.

 

Uansett synes jeg innsenderne i forrige runde (i alle fall øverste plasseringene) viser seg å være LANGT over den vanlige hobbyknipser. Litt underlig kanskje med tanke på konkurranseformatet.

Lenke til kommentar
Fint tiltak av Aftenposten, men jeg synes kanskje premien er litt rar. Når man deltar i en fotokonkurranse, må man jo nødvendigvis allerede ha et kamera - sannsynligvis er det digitalt det man har fra før også... Hadde vært mye bedre om man f.eks. vant et gavekort på Foto/Video eller noe sånn...

 

Sikkert veldig greit for de som kun har kompaktkamera fra før, men hvor stor sjanse er det for at de vinner?

Endret av Crazysteps
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...