Gå til innhold

Vil du ha reklame over Bluetooth?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig, dette kan ikke bli bra, men si meg en ting:

dette kan da ikke bli så farlig så lenge folk ikke har på bluetooth?

men der ligger jo også problemet, hva med oss som bruker handsfree over bluetooth? vil de da få tilgang til å sende reklame?, men det er jo også sånn at man må jo godkjenne ting som blir overført over bluetooth, ikke sant? så lenge ikke de kommer med en ny type bluetooth, som gjør at man slipper dette da :hmm: men gjør de det, så blir det mobil uten bluetooth for meg å.. slik som "PoG" sier :p

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar

Det vil såklart ikke bli slik at det plutselig popper opp reklame på mobilen. Tanken er at du kan (hvis ønskelig) se filmtrailer, div. informasjon og annet rart på mobilen. Og da tenker de sikkert å finansiere dette vha reklame - akkurat som den reklamesnutten vi nå tvinges til å se om du går inn på en av nettavisenes tv-sendinger.

Lenke til kommentar
Det er jo bare å parre hodesettet, og sette BT på "ikke oppdagbar", så er den biffen løst.

Det skal ikke være nødvendig å løse noe slikt problem. Jeg går alltid rundt med BT på, så jeg slipper å skru det på hvis jeg skulle trenge det. Jeg kan ikke skjønne at det skal være lovlig å prøve å sende noe over BT, da inkl. jeg også selve forespørselen om man vil motta noe, til folk uten at man har gitt dem tillatelse. Dette bør være likestilt med spam.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...