Gå til innhold

Kulturo: Motorpsycho - Little Lucid Moments


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, synes ikke det er SÅ vågalt egentlig. Det ligger mye mer i stil med det gammeldagse Motorpsycho enn med de jazz-pop-greiene de holdt på med (dog liker jeg disse bedre). Men Kapstad på trommer må jeg si passer utrolig godt da! Ikke like bra som Gebhardt, men still.

 

Ang coveret. Det er jo fortsatt Kim Hiorthøy som har lagd dette. Han er jo en fantastisk god kunstner og jeg tror det heller har med at det er HAN som er mer eksperimentell i sin egen kunst å gjøre. Det han har lagd de siste årene er i ganske lik stil som coveret her.

Lenke til kommentar

Jeg forventer vel ikke at alle skal være enige med coveret, men å begrunne hva som gjør noe stygt er ikke lett. Det faktum at alle som har sett coveret av mine venner, også en del små-Motorpsycho-fans, undret på hvilken syre-jazz-plate (eller annen obskur sjanger) jeg nettopp hadde dyttet i hånden deres viser litt av at den er ganske fjernt fra andre MP-cover.

For meg er dette det styggeste coveret jeg har sett i år, kanskje på flere år.

 

Men det er jo mest en kuriositet, musikken er det viktigste :)

 

Det som gjør platen vågal er at den er ensporet og ikke innholder disse pustelåtene jeg savner. Det er litt vågalt i forhold til å nå ut til en bred masse.

Kapstad har funnet seg fint til rette ja.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...