Gå til innhold

Bad Company-våpen blir gratis (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fårrhondsbestilt. Har ikke fått noe kode for det ekstra våpenet, får vell det når spillet kommer ut. Men noen her på forumet har faktisk fått koden for det.

Betaen var bra, en del bugs, savner wake spesielt. Og store maps.

Synes det ikke er noe spennende og sprenge gullbokser. Heller ha flagg. Håper det blir flere multiplayermoduser..

Lenke til kommentar
Tjah, vet ikke helt. Er jo greit å gi de som kjøper gold edition litt ekstra, er det ikke? :)

Ikke når det har innvirkning på gameplay

 

Hvorfor ikke jeg mener de som kjøper gold edition betaler gjerne litt mere for innhold, ta mange bilspill feks hvor man ved å kjøpe gold kanskje har fått spesialbiler, tenker da spesielt på Forza2.

Lenke til kommentar
[...]tenker da spesielt på Forza2.

 

I forza2 fikk du ikke en "spesialbil", du fikk bare en bil som var ferdig lakket og trimmet. Det var fullt mulig å lage en akkurat lik bil selv, i motsetning til våpnene i BC.

 

Ikke når det har innvirkning på gameplay

da burde ikke du se på AoC, der er det virkelig snakk om fordeler for de med CE.

Lenke til kommentar
Få de etter siste rank?! general? så det skal bli ultralett å nå den ranken som i cod4? Det blir virkelig kjipt med tanke på at du etter det spiller meningsløst!! vil ha ranksystemet som bf2 hadde!

 

Ranksystemet i BF2 var litt i drøyeste lagest syntes nå jeg... Men systemet fra BF2142 er jeg med på :)

Lenke til kommentar
Ja til oss som forhåndsbestilte.

 

Og ja BF2 sitt ranking var helt på trynet, hvem i faen spiller godt over 1 år sammenhengende bare for og få høyeste rank? Ja mange av de jukser. Stikker på disse feige tyske serverne der de padder.

Men går ikke ann å få tak i det nå? :(

Har du det? :D

Lenke til kommentar
Få de etter siste rank?! general? så det skal bli ultralett å nå den ranken som i cod4? Det blir virkelig kjipt med tanke på at du etter det spiller meningsløst!! vil ha ranksystemet som bf2 hadde!

 

Ranksystemet i BF2 var litt i drøyeste lagest syntes nå jeg... Men systemet fra BF2142 er jeg med på :)

 

Poenget er å løpe rundt på slagmarken med en realistisk rang, samt teamet og fienden også har det.. ikke bare generaloppgjør!

Lenke til kommentar
Ja til oss som forhåndsbestilte.

 

Og ja BF2 sitt ranking var helt på trynet, hvem i faen spiller godt over 1 år sammenhengende bare for og få høyeste rank? Ja mange av de jukser. Stikker på disse feige tyske serverne der de padder.

Men går ikke ann å få tak i det nå? :(

Har du det? :D

Jo, men den kom bare på 360. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ja til oss som forhåndsbestilte.

 

Og ja BF2 sitt ranking var helt på trynet, hvem i faen spiller godt over 1 år sammenhengende bare for og få høyeste rank? Ja mange av de jukser. Stikker på disse feige tyske serverne der de padder.

Men går ikke ann å få tak i det nå? :(

Har du det? :D

Jo, men den kom bare på 360. :dontgetit:

Fader hvorfor det?

Lenke til kommentar

Duno. Aner ekstremt lite om PS3 sitt nettverk. Men har man i det hele tatt mulighet og nedlaste demoer der? Ja det har dere sikkert.

 

Men har dere mulighet og taste inn Redeem coder? (PS3)

Redeem coder brukes til feks slik som dere WOW spillere som ikke har VISA, de stikker på spillsjappa eller noe lignende og kjøper seg en ny måned med WOW spilling.

 

Slik som dette så kan vi med Xbox taste in Redeem koder for og nedlaste feks Ekslusive Themes til Xboxen som jeg feks som har Halo 3 Edition Xbox, jeg har en Theme INGEN kan kjøpe. Følger et kort med en kode på som man taster inn, engangskode.

 

Og med denne funksjonen så kan folk få Betaen til BF Bad Company. Bare de som fårrhondsbestilte, opptill butikken og gi de ut. CDON gav meg i allefall.

Beta testingen går ut den 27.04.08, så lite vits og forrhåndsbestille, og CDON er 100kr dyrere enn en annen butikk. Prisgudien.

 

Bilde av Xbox 360 HaloEdition.

 

xbox360_halo.jpg

 

 

Bilde av Themen:

 

specialedition.jpg

Utseende er missvisende i forrhold til mitt. Han er ikke logget på tror jeg, eller er en silver konto. I allefall det ser finere ut oss meg med en haug av reklame (ikke skjemmende seff). Min blåtann er ødelagt så jeg kan ikke overføre bilder uten og lete tulling etter kabelen..

 

 

PS: Min Halo3 Edition med HDMI kostet det samme som en normal xbox når jeg kjøpte den, grunnet den var brukt (elkjøp).

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...