Gå til innhold

Endre bildestørrelse i en fei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med programmet Squash kan du raskt endre størrelsen på flere bilder samtidig.

 

 

 

Les mer

Ser ut som et fint program dette. De som vil ha noe litt mer avansert kan kikke på FastStone Resizer, har også mulighet for å legge på tekst og vannmerke, croppe bilder etc. Ligger innbakt i ImageViewer for dem som bruker det...
Lenke til kommentar

Ja, men jeg synes ikke det er så mye enklere. De fleste (alle?) trenger jo et program for å vise bilder også. Med Faststone får man både enkel resize og bildevisning i ett. Å ha to separate programmer for de oppgavene synes jeg er tungvindt. Skal man ta utskrifter, korrigere litt farger/røde øyne og sånt også så får man alt det i Faststone.

Lenke til kommentar
Ja, men jeg synes ikke det er så mye enklere.
Dette programmet ser mye mer oversiktlig ut enn Resizer (og Batch Convert i Image Viewer), det gjør det unektelig. Der må du inn i menyer og lete deg frem. Jeg forstår at noen vil ha det enklere, selv klarer jeg meg utmerket med ImageViewer.
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Henger meg på denne tråden jeg: Finnes det powertoys-resizeprogram for Vista? Har lett litt men finner ikke. Vil gjerne ha det så enkelt som mulig. Har ikke prøvd dette "Squash" enda, men det ser litt mer komplisert ut enn powertoyen. Har selvfølgelig program til redigering osv, men kunne tenkt meg å få valget ved å markere iconer, høyreklikke, velge resize og OK.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...