Gå til innhold

EA liker Unreal 3-motoren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA spyr ut mye dritt og fortjener nok å få sin del tilbake, men det hender jo at det dukker opp noen spillbare spill da.

 

jeg dro igjennom airbourne i høst. helt greit det. var ikke så imponert over oppgraderings systemet på våpna, men ellers helt ok.

 

edit: for å kommentere saken med U3 motoren så vil jeg bare si at det er bra de fortsetter avtalen, or da har de i alle fall et godt utgangspunkt for nye spill. så slipper vi å tenke på at det er der problemet ligger.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

skulle ønske det kom noen skikkelige AI-motorer med bruk av nevrale nett, genetiske rutiner og bruk av spillteoretiske modeller istedenfor fokuset på grafikkmotorer. Alt for lett å lure AI-en i de fleste spill. Resultatet blir at nesten alle spill blir lettere og lettere utover i spillet når man har lært seg AI-formlene. Ved bruk av nevrale nett kan spillet lære seg din spill, og man slipper NPC-er som gjør samme feil om og om igjen.

Lenke til kommentar
Greit for meg så lenge de lager noe BRA!

 

Siden når lager EA spill? EA er et "publisher" selskap.

 

Enaste spillene jeg kan komme på som de lager/utvikler selv er EA Sports spillene.

EA har nok av spillstudioer de; http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_Ar...nd_subsidiaries.

 

Ja akkuratt. Der forsvarte du det jeg sier med den listen.

 

"EA has become one of the world's largest third-party publishers"

"Some of the most notable and popular games of video game history have been published by EA"

 

Du må forstå at EA tegner avtaler (betaler) eller kjøper opp selskaper (BioWare) med spill utviklere for å lage spillene for de. EA gir utviklerene penger for å utspillene og tjener % av salget. Det er sånn EA funker.

 

Du ser det på så å si alle spillene deres. EA utga Crysis, Crysis er LAGET av Crytek. EA utgir Battfield 2142, DICE lager spillet....osv osv

 

Det er derfor når du leser i interviewer med feks Crytek at de skriver "Crytek has just developed a new engine". Ikke "EA has developed".

 

Folk må slutte blande opp om det er bilen eller føreren som kjører.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Greit for meg så lenge de lager noe BRA!

 

Siden når lager EA spill? EA er et "publisher" selskap.

 

Enaste spillene jeg kan komme på som de lager/utvikler selv er EA Sports spillene.

EA har nok av spillstudioer de; http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_Ar...nd_subsidiaries.

 

Ja akkuratt. Der forsvarte du det jeg sier med den listen.

 

"EA has become one of the world's largest third-party publishers"

"Some of the most notable and popular games of video game history have been published by EA"

 

Du må forstå at EA tegner avtaler (betaler) eller kjøper opp selskaper (BioWare) med spill utviklere for å lage spillene for de. EA gir utviklerene penger for å utspillene og tjener % av salget. Det er sånn EA funker.

 

Du ser det på så å si alle spillene deres. EA utga Crysis, Crysis er LAGET av Crytek. EA utgir Battfield 2142, DICE lager spillet....osv osv

 

Det er derfor når du leser i interviewer med feks Crytek at de skriver "Crytek has just developed a new engine". Ikke "EA has developed".

 

Folk må slutte blande opp om det er bilen eller føreren som kjører.

 

"Problemet" er at EA er både stor publisher og stor utvikler.. Forøvrig eier EA DICE, gjør de ikke? Å si at EA da ikke lager spillene blir flisespikking uten like..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
"Problemet" er at EA er både stor publisher og stor utvikler.. Forøvrig eier EA DICE, gjør de ikke? Å si at EA da ikke lager spillene blir flisespikking uten like..

Ja, EA eier DICE. Som begynner å ha en god del på gang.

 

Til artikkelen:

Tragisk at jeg ikke har fått med meg at noen av disse spillene kjører Unreal, som er en bra motor.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...