Gå til innhold

Rock Band får europeisk slippdato (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy f***. Jeg ser på dette som en fornærmelse. Vi europeere har jo allerede blitt voldtatt, men nå tar Harmonix pigadø å spytter på oss i nord i tillegg. Makan til makkverk. Hadde jeg vært mer viljesterk hadde jeg boikotta hele spillet.

 

Men jeg vil ha Rock Band! Går jo strengt tatt an å importere fra England, men da blir det vel en god del i frakt ... Dessuten tipper jeg spillet blir så ettertraktet at eksport av spillet ikke blir en mulighet, før etterspørselen er metta i England.

 

:mad:

Lenke til kommentar
For dyrt og for sent.

Kommer ikke til å kjøpe dette med det første.

Ju said it. Mulig jeg blir interessert til høst/jul igjen, om prisen om mulig går ned noen hakk.

Må si jeg har veldig lyst til å boikotte hele røkleverket med vilje også. Europeiske spillere må snart komme i stemmeskiftet og si fra mot utsettelser og annet piss.

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar

Når dette kommer til Europa (UK, Frankrike og Tyskland) kan man kjøpe spillet og bruke det hjemme i Norge. Europeiske land (og Australia) er i PAL-sonen og kan bruke spill om hverandre.

 

For dyrt og for sent? Spillet er fantastisk bra! Faktisk så bra at jeg har kjøpt både spill og en amerikansk Xbox 360 for å spille det, angrer ikke et øyeblikk! :D

Lenke til kommentar
Når dette kommer til Europa (UK, Frankrike og Tyskland) kan man kjøpe spillet og bruke det hjemme i Norge. Europeiske land (og Australia) er i PAL-sonen og kan bruke spill om hverandre.

 

For dyrt og for sent? Spillet er fantastisk bra! Faktisk så bra at jeg har kjøpt både spill og en amerikansk Xbox 360 for å spille det, angrer ikke et øyeblikk! :D

Jeg har ihvertfall mistet en del av interessen, jeg kommer ikke til å kjøpe dette før det koster rundt 1000.

Lenke til kommentar

Det mest hårreisende er vel likevel at de krever dobbelt betalt for nedlastbart innhold. Den prisen der er nok til at jeg kommer til å kjøpe relativt få sanger. Hvis vi hadde betalt det samme som USA (rett og rimelig) hadde jeg nok endt opp med å kjøpe flere ganger så mange låter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...