Gå til innhold

Microsoft med Wiimote? (Wii/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehh? Hva er vitsen? Hvorfor ikke likesågodt vente til Xbox 3 før de legger til noe slikt, spesielt med tanke på de som allerede har kjøpt 3 tillegskontrollere. Ved å gjøre dette er det mulig at de tvinger brukere til å kjøpe nye kontrollere når spill som bruker disse kommer ut, eller at de tvinger spillutviklere til å ikke utvikle rene bevegelsesspill, uansett en bad deal i min mening.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Nintendo tvinger ingen til noe som helst. Sixaxis kan man velge om man vil bruke.

 

Dette er bare bra. De vil nok gjøre som Nintendo å gi folk valget der det er mulig. Spill som Wii Sports f.eks skal spilles med Wiimote. Om man vil dra nytte av den ev. kontrolleren til X360 kan man det, om man ikke vil lar man være. Tror ikke de vil lage en masse spill som utelukker alle de millionene som ikke har den nye kontrolleren. SceneIt! er kommet og det kan man spille med vanlige kontrollere.

 

Tror mange misliker det fordi de kopierer Wii "du prøver å være en Wii liksom"......hallo! når sluttet denne bransjen å kopiere hverandre?

 

Give me a break.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at jeg ikke vil se et Microsoft produkt med bevegelseskontrollere. Jeg bare synes det er teit at det kommer så sent i konsollens levetid. La oss si at du vil ha et tennisspill med bevegelseskontrollere, da må du jo kjøpe 4 nye kontrollere for å nyte morroa med 3 kamerater, selv om du allerede har kjøpt 3 ekstra kontrollere fra før av.

 

For meg blir dette det samme som om Microsoft skulle slippe spill på HD-DVD og selge en Xbox 360 versjon med HD-DVD innebygget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vel, skinney, at folk hadde flere dualshock'er fra før hindret dem ikke å kjøpe Guitar Hero samt ekstra gitar til en gammel ps2...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
vis jeg husker riktig sa microsoft at xbox360 skulle være lenger enn xbox og at de lagde ny konsoll pågrunn av noen problemer. ( vis jeg husker riktig)

 

Hvis jeg husker riktig så lyver Sony / Microsoft / Nintendo om slikt hele tiden. De sender ut diffus eller feilaktig info for å holde kortene inntill brystet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...