Gå til innhold

Nytt Carmageddon kansellert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd :( Har de tre utgitte spillene i serien til PC + N64 versjonen i hylla hjemme. Hadde det nå dukket opp en ny versjon hadde jeg kjøpt den glatt...

 

Kommentar til artiklen: Ikke bare ble fotgjengerne byttet ut med Zombier med grønt blod istedenfor rødt i noen land. I Tyskland fikk de kun kjøre ned roboter uten en dråpe motorolje i årene...

 

Norge fikk forøvrig full pakke :)

Lenke til kommentar
Noooes;\ tilfeldigvis tenkte jeg igår over hvorfor det aldri kom noen oppfølger etter carmageddon II. Spilte det jo i månedsvis

 

Carmageddon TDR2000 kom jo ut etter Carmageddon II:Carpocalyse now. dessverre var det ikke helt på høyden, og slo ikke helt an hos fans av serien. Grafikken var forseggjort, men fysikken og måten bilene oppførte seg på var så ulikt de forrige installasjonene i serien at det aldri ble like godt mottatt hos meg...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Carmageddon_TDR_2000

Lenke til kommentar
Hadde vært virkelig gøy med et nytt Carmageddon spill ja! :-) Likte uten tvil enern best, siden du der fikk mye mer bonus for å kjøre ned fortgjengere og dermed fikk mer "frihet" enn 2'ern, om jeg husker rett :-).

 

Det var stort sett vanskelighetsgraden som dikterte hvor mye bonustid du fikk av fotgjengere og slikt. Mener standarden var 20 sek pr menneske. På hard var det 5.

 

Likte toeren klart best.

Beste øyeblikk i toeren:

* Valgte Stuka Bomber (400mph max speed)

* Jukset til meg afterburner, kangaroo on command og turbo.

* Fant den lengste rette strekninen i spillet.

* Bånn gass med afterburner.

* 5-6 kangaroo on command for å få høyde.

* Mer afterburner mens jeg var i luften.

* Resultat: 800mph 100 meter over bakken =)

 

Eneren var irriterende fordi siste bilen som var i live alltid fikk "superkrefter".

Endret av Nailer
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Er det muligheter for at dette spillet taes opp igjen av en annen spillutvikler/utgiver? Syntes det er skikkelig trist at denne serien endte slik. TDR2000 var jo også bra, selv om Carmageddon 2 var det beste i serien. Hvis man sammenlikner denne serien med andre bilspill, så er det andre som heller skulle vært lagt ned enn denne! Som for eksempel Need for Speed spillene! De to-tre siste av disse har vært middelmådige eller det som verre er.

 

Derfor mener jeg Carmageddon-serien har et grunnlag for å fortsette å gjøre suksess!

Endret av »frodo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...