Gå til innhold

Kulturo: Susanne Sundfør - Take One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaget Susanne Sundfør etter en fortryllende konsert sommeren 2007, da hadde jeg egentlig ingen kjennskap til henne men etter endt konsert hadde jeg mest lyst til å bare løpe opp på scenen og kysse henne. Ble nesten litt forelsket :)

Det forrige albumet var bra men satt opp mot mitt første møte med denne dama bleknet det litt hen dessverre. Men jeg tror nok dette albumet skal investeres i og konsumeres foran anlegget en stille kveld akkompagnert av et glass.

Lenke til kommentar

Det er også verdt å nevne at hele albumet (alle sporene) er tatt opp kun en gang, derav tittelen "Take One". Det gir det hele en spesiell stemning, noen ytterst få ganger høres dette i form av feilanslag på tangenter (som f.eks. mot slutten av sporet "Walls"). Men dette er på ingen måte sjenerende eller irriterende. Det fjerner litt av den finpussede og glattpolerte studiofølelsen, mens det gir en mer sårhet og nærhet i fremførelsen.

 

Den fysiske versjonen av "Take One" er kun ute i ett begrenset opplag på 5.000 eksemplarer, limited edition altså. Dog kan den jo kjøpes via f.eks. iTunes e.l. utover dette opplaget.

Endret av djchange
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...