Gå til innhold

– Windows 7 kommer neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr Gates: "That'll be sometime in the next year or so that we'll have a new version."

 

"We're likely closer to two years away from a release, not one," wrote Ken Fisher from Ars Technica.

 

 

Nå, media kjører på, snart får vi vel Windows 7 som Vista service pack 2 om 4-5 mndr også :p

 

http://arstechnica.com/news.ars/post/20080...year-quote.html

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar

Hurra!! Nye og spennende måter å krangle med OS'et på.

 

Dette kan jo bare bli bra!

 

NÅR M$-W7 blir en fadese, er det spennende å se hvem som står klar for å ta over.

 

Det er bare å glede seg!

 

VB

 

NB! Minimumsspekk for M$-W7: 4GB RAM, 4-core (men benytter selvsagt bare én), 35 GB ledig HDD-plass. Men den har TO analoge klokker med glass-effekt!

Lenke til kommentar

Håper dette stemmer, for da gidder jeg aldri "oppgradere" til vista på hovedmaskinen, men venter heller til 7'ern.. (men tviler på at det skjer fullt så fort.. 2 år er mer sansynlig)

 

Har vista på bærbar, og det fungerer ikke akkurat bra.

Lenke til kommentar

Windows ME var da et operativsystem som ikke egentlig hadde noen klare forbedringer til Win 98 SE.

Windows Vista er da på de aller fleste områder rimelig overlegen Windows XP---Både når det gjelder sikkerhet,stabilitet og mulighet for å feilsøke systemet.

 

Så jeg ser ikke helt hvorfor man skal sammenligne Vista med Windows ME?

 

Det er vel heller late brukere som ikke gidder å sette seg inn i hvordan du kan bruke Windows Vista effektivt som tviholder på Windows XP tenker jeg.

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar

Etter at Nvidia fikk orden på driverne sine har jeg heller ikke hatt noen problemer med Vista. Mer stabilt enn XP, men du bør nok ha 4 gb hvis du skal spille.

 

Korriger meg hvis jeg tar feil, men var det ikke slik at Vienna skal bli mindre bloatware og være en slankere og kjappere versjon enn Vista, eller er det noe jeg har drømt?

Lenke til kommentar
NB! Minimumsspekk for M$-W7: 4GB RAM, 4-core (men benytter selvsagt bare én), 35 GB ledig HDD-plass. Men den har TO analoge klokker med glass-effekt!

 

:!:

 

Virker som MS er mest opptatt av å spy ut windows etter windows istedenfor å gjøre ordentlig grundig arbeid med de eksisterende windowsversjonene.

 

Windows XP blir jo snart å regne som ferdig med alle hotfixene som har kommet gjennom årenes gang.

Lenke til kommentar
Windows ME var da et operativsystem som ikke egentlig hadde noen klare forbedringer til Win 98 SE.

Windows Vista er da på de aller fleste områder rimelig overlegen Windows XP---Både når det gjelder sikkerhet,stabilitet og mulighet for å feilsøke systemet.

 

Så jeg ser ikke helt hvorfor man skal sammenligne Vista med Windows ME?

 

Det er vel heller late brukere som ikke gidder å sette seg inn i hvordan du kan bruke Windows Vista effektivt som tviholder på Windows XP tenker jeg.

 

Tja, personlig synes jeg forskjellene er rimlig minimale, spesielt om man tar i betraktning tidshorisonten, og hva som ble "lovt". Stabiliteten er ikke nevneverdig bedre (snarere motsatt), sikkerheten er dog bedre, men i praksis gjør det ingen forskjell om man kunne sine saker med XP.

 

Ellers synes jeg unnskyldingen med "få ressurser" er noe tynn, de har jo brukt svært mye ressurser på Vista, men resulatet er allikevel ieke særlig imponerende. Men naiv som jeg er har jeg fortsatt tro på Win7, fokuset virker ihvertfall til å være riktig (men så så jo også vista lovende ut før launch)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...