Gå til innhold

Sier nei til mobilpjatt på flyet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sant det blir en innarbeidet kultur å sette mobilen på lydløs ala kinobesøk ønsker jeg SMS velkommen på flyet. Datatrafikk er også et godt hjelpemiddel mot lange flyturer, men jeg er spent på kr/MB. Blir det roaming i Norge når du flyr i et norsk fly over feks Tyskland (fra Norwegians lokale mobilnett på flyet for feks OneCall-kunder) eller blir det blodpris så lenge du ikke er "Mobil Norwegian"-kunde?

 

Gledelig samtaler på flyet utgår! :thumbup:

Lenke til kommentar
Takk for det!

 

Hvor ofte har du ikke irritert deg over sidemannen på bussen som roper inn i telefonen for å overdøve støyen fra bussen/passasjerene. Tenk på et fly. Nei, la oss få fred.

 

Vesentlig sjeldnere enn det har gledet meg å kunne ringe og gi en beskjed eller ta imot en beskjed ihvertfall. Fred får du ikke uansett på et fly, man har jo jobbet max for å få reisen så lidelsesfull som mulig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nettopp! Veldig bra at man kan sende SMS. Da kan man gi de beskjedene. Kom ut av et fly nå for en times tid siden. Man sitter jo så og si oppå hverandre, og jeg er glad sidemannen min ikke kunne ringe hjem og pjatte i en time. Men han kan gjerne sende så mange SMS han vil for meg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...