Gå til innhold

N-Gage er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir det bare spillene som kommer til å koste noe eller må man betale for hele shiten? Får håpe det ikke koster så mye da, kommer definitivt til å teste det ut i så fall.

 

 

selve programmet er gratis. Og spillene kan du prøve gratis før du evt kjøper de. Og det er jammen godt siden spillene koster rimelig mye.

Lenke til kommentar
Og det er jammen godt siden spillene koster rimelig mye.

 

Skal være enig i at noen av spillene koster mye jfr. innholdet.

Selv synes jeg f.eks. at Space Impact: Kappa Base, Creatures Of The Deep er verdt de 80 kr. som en betaler for hele fullversjonen.

De spillene jeg har er de 2 overnevnte, Block Buster og System Rush.

(Space Impact og Block Buster var tilgjengelig til First Access. Dersom du søker kan du fortsatt bruke de spillene til å spille online samt å få "achievements" for det)

 

Sammenligner en disse prisene med f.eks. et dårlig java-spill som koster fra 30 til 50 kr. så er dette mer kvalitet for pengene.

 

Her vil jeg f.eks. ikke kjøpe de nye spillene som har dukket opp som Asphalt 3, Brain Trainer (eller hva det het) rett og slett fordi disse ikke vil vare så lenge hva angår spillbarhet.

 

Det som også er mulig er jo å betale for en dag og du kan da prøve ut spillet med alle brett o.l. (Har ikke prøvd dette selv.)

 

Det som skal sies er jo at dersom en ikke bruker wifi så vil jo datatrafikken koste i tillegg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...