Gå til innhold

Demo: Europa Universalis: Rome (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Prøvde demoen nå. Jeg er superfan av strategispill sjangeren og har pløyd alle total war spillene men dette var.. Enten gjør jeg noe feil eller så er har computeren en vanskelighetsgrad litt over hva jeg er vant til. Noen andre som ble knust straks de startet spillet?`Jeg rakk såvidt å flytte et par soldater så tapte jeg koloni etter koloni. =/

Men virket forsåvidt veldig spennende. Verdt å prøve ut:)

Lenke til kommentar
Haha. Prøvde demoen nå. Jeg er superfan av strategispill sjangeren og har pløyd alle total war spillene men dette var.. Enten gjør jeg noe feil eller så er har computeren en vanskelighetsgrad litt over hva jeg er vant til. Noen andre som ble knust straks de startet spillet?`Jeg rakk såvidt å flytte et par soldater så tapte jeg koloni etter koloni. =/

Men virket forsåvidt veldig spennende. Verdt å prøve ut:)

 

Hva spilte du, Roma eller Karthago?

 

Du starter mitt i en krig, noe som gjør det litt vanskeligere.

 

Du må ihvertfall bruke flåten din for å hindre at motstanderen angriper kjerneområdene dine.

 

 

@ Dravisher

 

Tror demoen varer i ca 20 år.

Lenke til kommentar

Det bruker å tutorials i Paradox spill.

 

Du kan kjøpe det om 16 timer hos gamersgate, det følger med en pdf manual, eller du kan kjøpe en CE utgave fra Paradox og få spillet tilsendt i posten med fysisk manual og samtidig laste ned spillet fra Gamersgate i morgen.

 

Hvis du vil lære spillet så besøk paradox forumet, se lin i signatur

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...