Gå til innhold

3G-Iphone på vei nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda en av disse utallige Iphone-nyhetene.

 

Hvis du ikke liker disse, kan du bare overse dem. For de andre som faktisk har interesse av iPhone og utviklingen av en mulig ny, så er det interessante nyheter.

 

Det er unødvendig å komme med slike usaklige innlegg, bare fordi din subjektive opinion strider mot alt som har med iPhone å gjøre.

Lenke til kommentar
For de andre som faktisk har interesse av iPhone og utviklingen av en mulig ny, så er det interessante nyheter.
Nei, jeg har interesse for iphone, men denne artikkelen var jo totalt meningsløs. I overskriften skriver de at 3G-iphone er på vei, mens grunnlaget for det er utelukkende at Apple er tom på lager, men så viser det seg at de ikke er tomme på lager likevel, så den syltynne indikasjonen på at 3G-iphone var på vei, eksisterer ikke en gang?
Lenke til kommentar

Greit med iphone nyheter...

Men la det være noe annet en meningsløs synsing og oppblåsing av rykteflom...

Og btw, diskusjon.no's sider begynner å få veldig "tabloid-aktige" overskrifter...

Konsollene vil dø ut (sa en surrete avhopper fra Microsoft)

Ikke særlig givende...

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

i Mac-miljøet er det mange som tror det samme som det artiklen her omhandler, men det er bare spekulasjoner; det er jo lov å håpe på snarlig lansering.

 

for de som ikke liker iPhone-nyheter, hvorfor gå inn å lese om det da og så kommentere negativt om artiklen, og ikke om innholdet i artiklen?

jeg har veldig liten interesse av f.eks Nokia eller HTC, og da velger jeg å overse nyhetene om dette. vanskeligere er det ikke.

Lenke til kommentar
i Mac-miljøet er det mange som tror det samme som det artiklen her omhandler, men det er bare spekulasjoner; det er jo lov å håpe på snarlig lansering.

 

for de som ikke liker iPhone-nyheter, hvorfor gå inn å lese om det da og så kommentere negativt om artiklen, og ikke om innholdet i artiklen?

jeg har veldig liten interesse av f.eks Nokia eller HTC, og da velger jeg å overse nyhetene om dette. vanskeligere er det ikke.

 

 

men du merker jo alikevel om det er alt for mye om et spesielt produkt og dette blir veldig irrierende i lengden ;)

Lenke til kommentar
Enda en av disse utallige Iphone-nyhetene.

Er jo logisk at den beste telefonen får mest nyheter da :)

 

 

ikke si at iphone er den beste telefonen. det er en smakssak og kommer helt ann på hva man skal bruke til. jeg for eksempel synes iphone suger, men repekterer at du liker den og sater på at folk tenker over slike utsagn så vli slipper en ny apple vs the world krangel

Lenke til kommentar
ikke si at iphone er den beste telefonen. det er en smakssak og kommer helt ann på hva man skal bruke til. jeg for eksempel synes iphone suger, men repekterer at du liker den og sater på at folk tenker over slike utsagn så vli slipper en ny apple vs the world krangel

Hva skal jeg si da? Jeg kan vel si det jeg mener, eller? Men var ikke for å skape noe krangel eller noe da.

Lenke til kommentar
Enda en av disse utallige Iphone-nyhetene.

Er jo logisk at den beste telefonen får mest nyheter da :)

 

 

ikke si at iphone er den beste telefonen. det er en smakssak og kommer helt ann på hva man skal bruke til. jeg for eksempel synes iphone suger, men repekterer at du liker den og sater på at folk tenker over slike utsagn så vli slipper en ny apple vs the world krangel

 

Slik er det. Jeg synes iPhone er en fantastisk telefon, men skjønner at folk trenger Windows-mobiler til lagerstyringssystemer, fakturering og lignende, og der kan ikke iPhone stille opp ennå. Enn så lenge vil det være mye iPhone kan gjøre som verken Symbian- eller Windows-mobiler kan gjøre og omvendt, så da kokes det ned til hvilke behov man har når man skal vurdere hvilken telefon som "suger".

Lenke til kommentar
Får den vanlig minijack?

 

Den har vanlig 3,5 mm minijack. Problemet er bare at den er designet slik at kun de tynneste minijack-pluggene passer skikkelig og man ofte må bruke en overgang. Idiotisk, men som sagt er det fortsatt en 3,5 mm minijack som er i dagens iPhone-utgave.

Endret av Submariner
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...