Gå til innhold

MTU stryker regningen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MTU ordner opp. De er greie sånn. Synd for alle som har bestilt at det ikke har fungert som det skal, men det er likevel en veldig flott gest å gjøre. De kunne vært kjipe og sagt at "Sånn er det bare" og mistet en hel haug med kunder på det, men gjorde det heller på en måte som i det minste jeg respekterer.

 

Har selv ikke bestilt fra MTU enda, ettersom jeg ville se hvordan det fungerte først. Så snart alt fungerer som det skal sender jeg inn bestillingen på MTU Fri. =D

Lenke til kommentar

Dette var da kjekt gjort av MTU. Respekt for det! Men som Jonnar sier, så venter jeg litt til for å se hvordan dette fungerer. Har fått naboen til å bestille MTU nå, så jeg skal følge med :p

 

Men jeg må vel gå over til MTU i nærmeste framtid, siden jeg har Norges "billigste" abb. med nordens billigste ringepriser fra før av. Du gjettet riktig, NetCom Youngtalk.

Lenke til kommentar

Hehe, dette er den dårligste erstatningen jeg noen gang har hørt om.

 

Man har jo knapt mulighet til å bruke noen tjenester som kommer utenom månedsprisen, siden man ikke kan sende SMS til firesifrede nummer, ikke kommer frem til alle 815-nummer, og umulig kan sende 200 meldinger når man ikke mottar ett eneste svar.

 

Skjerpings MTU! Kutt månedsavgiften i to frem til alt dette er ordnet.

Lenke til kommentar

Hele MTU er en kjempetragedie. Fikk bekreftelse den 7 mars på portering av mitt og konas nummer, og den 14 mars mottok kona simkort. Jeg har ikke hverken sett eller hørt noe til tross for gjentatte henvendelser, de gir rett og slett f.. i å svare på mail, til tross for at henvendelsene blir registrert med saksnumme. Har vært i kontakt med en meget hyggelig dame som sitter på salgsavdelingen i Larvik, hun har også uten hell forsøkt å få de ansvarlige i Bergen til å ta kontakt med meg, men nei. Føler oss skikkelig LURT, og den store utfordringen nå blir vel å stoppe en eventuell porteringsprosess på konas nummer, slik at vi fortsatt kan bruke Champion med gratis internringing hos Tele2. Direkte SVINDEL.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...