Gå til innhold

Kulturo: "Gears of War"-film på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenk om de heller kunne filmatisert gamle klassikere fra Sierra og Lucasarts :/

MONKEY ISLAND!

 

Det hadde vært konge, men hvem skulle spilt den godeste Guybrush?

 

Det er så mange fenomenalt gode historier i spillbransjen, spesielt fra tiden hvor man ikke kunne skjule det hele bak god grafikk men måtte ha mer kjøtt på bena i form av gode historier.

 

Monkey Island, Larry, Kings Quest, Maniac Mansion og ikke minst Quest for Glory kunne vært noe.

 

qfg1boxart_2.jpg

Lenke til kommentar

Et godt spørsmål. Hollywood flyter jo over av boyband-skuespillere.

 

Når det er snakk om å erstatte mannen av menn:

 

superman_drunk.jpg

 

med dette:

 

dj_cotrona.jpg

 

da må jeg bare gi meg over (sleng inn en 21-åring til å spille Batman, så blir det bare enda værre).

 

Fløtepusene har erstattet menn som Sean Connery og Jack Nicholson. Det fungerer med Johnny Depp, men når Matt Damon var fjorets største ubermann fra Hollywood (ikke et ondt ord om skuespilleren, jeg liker han godt) i Bourne-filmen, så begynner jeg å lure. Det begynner å bli færre og færre tilfeller av at menn faktisk spiller menn.

 

Sly er for gammel, så han kan de vel bare glemme selv om han er mann number uno. De får vel forsøke med Vin Diesel og Dwayne Johnson. Men siden de satser på noe lignende som 300 så vil de jo uansett bare legge til muskler ved hjelp av CGI (nei, om du trodde Gerard Butler og co virkelig var så muskuløs så må jeg nok skuffe deg). Butler er for ordens skyld et skikkelig stykke mannfolk.

Lenke til kommentar

Johnny Depp har jo alt gjort en piratrolle ganske lik (Monkey Island var til dels inspirert av POTC-berg og dalbanen som filmen er basert på og mange mener POTC har lånt endel elementer fra Monkey Island i sine filmer).

 

Nei, det hadde absolutt ikke vært en lett rolle å besette. Shia Labeouf er jo et alternativ, han har ungdommeligheten men syntes ikke han har hele repertoaret på plass.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...