Gå til innhold

– Motorola-sjefen er inkompetent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, men jeg gjetter meg til at fyren funker mye som siste instans angående det å akseptere eller forkaste ett design osv. noe jeg har forstått jobs gjør ganske flittig i apple (mener å ha lest at ipoden hadde en ganske underlig "equalizer" innstilling rent lydteknisk, fordi jobs likte den slik).

 

en får også inntrykket av at markedsjefen var den eneste i høyere ledelse som faktisk brydde seg om produktene, mens resten bare var opptatt av aksjekurs og hva dem kunne hente ut der. noe jeg banner på er en gjenganger i større firma nå for tiden, bare se norske skog eller lignende...

Lenke til kommentar

Nei nå blir jeg lei meg. De kan ikke splittes opp. Jeg har faktisk vært en stor fan av disse, men har ikke fått hatt en telefon av de selv. Jeg satt og vurderte Razr² V9, men selvfølgelig hadde den ikke kommet til Norge enda da, og så gikk det ikke lange tiden før jeg hørte de stakk fra Norge. Men jeg har testet flere, og de har vært utrolig bra, så jeg håper de kommer med en kanonhit, slik at de får litt tid på å komme med noe nytt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...