Gå til innhold

Få mer ut av N95


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt Off-topic:

Flash Lite, Widgets, og raskere Java... Opera Mobile 9.5 anyone?

 

Sant det, men problemet er vel at Opera Mobile 9.5 ikke har kommet ut enda.

Opera Mobile Download

 

Dessuten så liker jeg Opera Mini bedre ettersom denne er mye raskere enn Opera Mobile.

Klart Opera Mobile har sine sterke sider, men 8.65 var ikke mye å skryte av sammenlignet med Opera Mini 4. Greit nok at Opera Mini gir deg "komprimerte" sider mens Opera Mobile ikke gjør det. Sistnevnte synes jeg er faktisk dårligere enn den innebygde nettleseren i N95, N82.

 

On topic:

Nå har jeg ikke fått testet den nye fw selv enda, ettersom jeg ikke har N95 hos meg nå.

 

Ifølge kilder jeg har lest har de ikke fått på plass UDP (user data preservation) enda, stemmer dette?

 

Fant svaret på mitt eget spørsmål. Andre brukere som har oppdatert melder om at UDP ikke er på plass enda.

 

Synd ettersom det tar minst en halv dag å få alt av oppsett, samt programmer tilbake på

plass. Backup av kontakter og meldinger (lagret på minnekort) er superenkelt å overføre tilbake.

Endret av wampyre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+014398532

HEI !!!!!!

 

 

VERSJON NR. 21 ?????

" I rest my case " .....

 

Telefonen har ikke vært på markedet et år enda, hva slags søppel var det jeg ble lurt til å kjøpe i juni ifjor ???

Nokia trenger å stikke fingeren i jorda, før de sender varene ut til kundene. Noen (bla. jeg ) betaler telefoner av egen lomme.

 

Jeg håper virkelig ikke flere produsenter legger inn årene i fremtiden, for hva kan ikke de store da tillate seg å selge.

 

God bedring , Finland ;-)

Lenke til kommentar
VERSJON NR. 21 ?????
Som RamGuy sier trenger ikke nummeret nødvendigvis å si noe om hvor mange oppdateringen som finnes. Jeg kjenner ikke til FW-oppdateringene til N95, men sånn generelt kommer et produkt med v1.1 eller v1.2 når du kjøper det, ved små oppdateringer blir det v1.3, v1.4 osv, og ved store oppdateringer blir det v2.0, v3.0 osv.

 

Hvis dette er det femte oppdateringen til N95 skulle alle versjonene være v10, v11 (første oppdatering), v12, v13, v20 og v21. Eneste forskjellen er at det skrives uten punktumet. Som sagt, jeg kjenner ikke til hvilke FW-oppdateringen N95 har, men det er slik det fungerer for programvare generelt. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har bare versjon 20 på min nokia N95. Når jeg skal prøve å oppgradere til versjon 21, så står det bare reinstall her gang jeg skal prøve å oppgradere min N95. hva gjør jeg galt, eller har det virkelig kommet en oppgradering til versjon 21? Jeg begynner å bli frustrert at jeg ikke får inn den nye oppgraderingen.

 

Nå er alt i Orden!! Fikk versjon 21 på Onsdag.

Endret av robot
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...