Gå til innhold

Demo: UEFA Euro 2008 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det fortsatt den samme gamle grafikkmotoren på PC-Utgaven? (Den som ble introdusert i Fifa 2004?), eller har de endelig begynt å ta PC-versjonen seriøst?

 

EA Sports har i realiteten forlatt PC markedet med Fifa serien. De hevder at grunnet den komplekse og systemkrevende A.I'en vi finner i xbox\ps3 utgaven, har de valgt å ikke implementere det til PC. Latterlig.

Lenke til kommentar
For alle som skal ha dette på konsoll, eller lurer på det. Ikke last ned denne demoen!

 

Ofte, faktisk veldig ofte, er fotballspill elendig på pc iforhold til konsoll. Ikke ødelegg førsteintrykket.

dette er helt riktig. EA Sports satser mest på konsoll. Sånn er det med NHL og sånn er det med FIFA

Lenke til kommentar
Bare jeg som får feilmelding når jeg prøver å installere?

 

(prøver å laste ned på nytt)

 

 

har samme problemet selv: "The archive is either in unknown format or damaged

Cannot open C:\nedlastninger\UEFAEURO2008Demov1.8.exe"

 

 

lasta det ned på ny 2 ganger, funker ikke :hrm:

Lenke til kommentar
Feil.bmp

 

Samme feilen hele tiden. Hva nå?

Beklager dette, men vi kjenner ikke til at det har vært noen problemer med selve nedlastingen. Du er den eneste som har gitt oss tilbakemelding om det.

 

Denne demoen er korrupt. For mer informasjon klikk meg

 

Utrolig dårlig å legge ut en demo som man faktisk ikke engang får installert. Men dessverre ikke overraskende.

Det er dessverre ikke mulig for oss å vertifisere hver eneste demo vi legger ut. Vi stoler på at når utgiverene gir oss en demo, så er den i orden. Vi er imidlertid i ferd med å laste ned en korrigert versjon nå, og artikkelen blir oppdatert så snart den er tilgjengelig. Beklager ulempene dette medførte våre lesere.

 

Oppdatert: Ny demo fra EA er nå lagt ut, og denne fungerer forhåpentligvis som den skal.

Endret av TST
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...