Gå til innhold

Reklame i Brothers in Arms?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Er da ikke så galt med reklameskilt? Det er jo slik i virkeligheten, så hvorfor ikke i spill? Det er spessielt morsomt, hvis de bruker skilt slik du brukte på 40 tallet. Jeg synes det bare er morsomt. Hvis de begrenser det så klart! Slik at det ikke blir for mange.

 

Og det blir for dumt hvis det f.eks. kommer opp et reklameskilt hvor det står Microsoft.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke lenge til vi får broadcastet reklame inn i drømmene våre, herregud når skal det ta slutt. Et spørsmål til folk her, er det noen her som ser på film på tv3? 8 reklame pauser i løpet av en film, det er ikke kult. Det greit at det kan være LITT reklame i spill men det skal være så lite at jeg såvidt får det med meg!

Lenke til kommentar

Spill blir dyrere og dyrere å lage så da er vel reklame det natulige steget å ta. Selv hater jeg reklame. Jeg hater det intenst! Reklame på Tv takler jeg ikke i det hele tatt, og om reklamen nå begynner å innta spillene jeg er så glad i da blir det boikott. :yucky:

 

Off-topic:

Hvem med sine fulle fem ser filmer på TV3?

Lenke til kommentar

swat 4 expantion pakka hadde jo reklame for kinofilmer som oppdaterte seg i forhold til hva som var aktuelt, jeg og to venner spillte det en helg og så reklame for minst en kinofilm som hadde premieredatoen stempla i forhold til de norske kinoene.

 

men ellers så er det greit med reklame så lenge det blir gjordt sikkerlig, dvs realistiske reklameskilt i forhold til det aktuelle spillet og ikke for mye.

Lenke til kommentar
Og det vil sikkert komme uoffisiell patcher som fjerner noe reklame, ihvertfall på singleplayer spill :)

Som regel så vil jo reklamene bli hentet fra egne servere som man da enkelt kan sperre for på samme måte som i feks adblock.

 

Om det er multi-spill, vil kanskje punkbuster reagere på dette?

 

Om det er single spill, så vil jo dette føre til en ENORM økning i replayability! Random innhold hver gang! :p

Endret av hardkjerne
Lenke til kommentar
– Vi er veldig opptatt av autensitet og vi tror vårt partnerskap med Double Fusion vil gjøre våre spillverdener troverdige. Annonsene vil i sin tur gi oss midler til å investere ytterligere i å levere en best mulig spillopplevelse, sier David Eddings i Gearbox ifølge Gamespot.

BS fra ende til annen, spillbransjen flyter i penger fra før av og den er i sin gullalder og er sterkt voksende.

 

Kanskje dette fører til at flere går for crackede versjoner hvor all reklame fjernes fra spill. Akkurat som vi har sett med filmer en del år.

 

Jeg misliker reklame sterkt og hvis det skal forstyrre spillopplevelsen som er det siste underholdningsdomenet uten "diskre"/innvaderende reklame, så blir det trist.

 

Jeg betaler ikke for et produkt for å se tonnevis av reklame! Det holder lenge med reklamen vi allerede har i dagens spill som eks. Nvidia reklamen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kommer helt an på plasseringen og hvor strategisk den er. Det er veldig åpenbart hvis noe er lagt der for at det skal være reklame. Men blir det plassert riktig, og ikke noen åpenbare oppløsningsforskjeller f.eks vil jeg heller ha et reklamert, billigere spill enn et ureklamert, fullprisspill.

 

Blir det ikke noen prissekning derimot...

Lenke til kommentar
Kommer helt an på plasseringen og hvor strategisk den er. Det er veldig åpenbart hvis noe er lagt der for at det skal være reklame. Men blir det plassert riktig, og ikke noen åpenbare oppløsningsforskjeller f.eks vil jeg heller ha et reklamert, billigere spill enn et ureklamert, fullprisspill.

 

Blir det ikke noen prissekning derimot...

Fotball, tennis, annen sport og racingspill vil være perfekte kandidater for reklamefinansierte spill. Siden det er enkelt å tillrettelegge uten å skape et forstyrrende element.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...