Gå til innhold

Sniktitt: Overclocked: A History of Violence (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var da voldsomt negativt. Spillet har fått lysende omtale i Tyskland, og alle engelske previews jeg har lest tyder på at det kommer til å få veldig bra omtale når det slippes andre steder. Eneste kritikk jeg har sett er at "gåtene" er veldig lette å løse. Får bare håpe tyskerne får til en skikkelig oversettelse til engelsk denne gangen...

 

Jeg gleder meg veldig til dette spillet, og får håpe at din mening ikke ikke kommer til å reflektere min. :p

Lenke til kommentar
Dette var da voldsomt negativt. Spillet har fått lysende omtale i Tyskland, og alle engelske previews jeg har lest tyder på at det kommer til å få veldig bra omtale når det slippes andre steder. Eneste kritikk jeg har sett er at "gåtene" er veldig lette å løse. Får bare håpe tyskerne får til en skikkelig oversettelse til engelsk denne gangen...

 

Jeg gleder meg veldig til dette spillet, og får håpe at din mening ikke ikke kommer til å reflektere min. :p

 

*pirk*

Det er ikke hans mening, det er hans omtale.

*pirk*

Lenke til kommentar
Dette var da voldsomt negativt. Spillet har fått lysende omtale i Tyskland, og alle engelske previews jeg har lest tyder på at det kommer til å få veldig bra omtale når det slippes andre steder. Eneste kritikk jeg har sett er at "gåtene" er veldig lette å løse. Får bare håpe tyskerne får til en skikkelig oversettelse til engelsk denne gangen...

 

Jeg gleder meg veldig til dette spillet, og får håpe at din mening ikke ikke kommer til å reflektere min. :p

 

*pirk*

Det er ikke hans mening, det er hans omtale.

*pirk*

 

Omtalen reflekterer jo hans mening. Noe annet ville jo vært rart og meningsløst. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...