Gå til innhold

Drømmefall til Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dreamfall: The Longest Journey is coming to Xbox Originals on Monday (March 24) but it's really important to note that it will only be available in the following European countries: Germany, France, Netherlands and Switzerland.

 

That's because the original Xbox game was never released in any other European country, so cannot therefore be released on Xbox Originals.

Kan vel strengt tatt se ut som om det aldri kommer.

 

Edit: Link: http://aceybongos.spaces.live.com/Blog/cns...#33;10300.entry

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar
That's because the original Xbox game was never released in any other European country, so cannot therefore be released on Xbox Originals. Sorry everyone else, but enjoy it if you're in one of those countries!

 

Det var litt rart med tanke på at jeg så flere kopier av det liggende rundt omkring i spillbutikkhyller rundt lansering, dessuten så jeg det også nylig hos EbGames.

 

Nå kan det jo selvfølgelig godt være det er butikkene som har bestilt ting de ikke skal bestille, det er jo tross alt heller ikke sjeldent man ser spill med BBFC merkninger i butikkene.

 

Men ja, kjipt uansett. Ikke at jeg hadde kjøpt det, siden jeg allerede har spilt det i hjel, men mest fordi det på den måten kunne blitt spilt mer av norske folk. Jeg fikk veldig inntrykk ut av at Drømmefall ble veldig sånn derre' "slakta" internt hos spillefolk. Jeg personlig kan lett legge korta på bordet og si at jeg synes Drømmefall er et bedre spill enn Den Lengste Reisen -- så er det gjort. Puslespillene og alt det der er det vel ikke så veldig høy kvalitet på, men så var vel det aldri poenget i Drømmefalls tilfelle.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...