Gå til innhold

Guide: Legg bildene dine på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om en slik foto-tjeneste som har tilgangskontroll (bruker/passord)?

Jeg vet at endel av tjenestene tilbyr "hemmelige" linker, men disse kan jo lett spres. Det kan selvsagt også brukernavn og passord men jeg tipper folk forholder seg litt mer "privat" til et personlig brukernavn enn en link..

 

Bruker Picasa nå, og med unntak av tilgangskontroll så synes jeg det perfekt.

Lenke til kommentar

De fleste som tilbyr utskrift av papirkopi tilbyr også lagring av digitale bilder. Selv bruker jeg Eurofoto som tilbyr gratis ubegrenset plass. Og man trenger heller ikke bestille et eneste papirbilde hos dem.

Kan ikke helt se at noen av de øvrige tjenestene dere har beskrevet i artikkelen kan konkurrere. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Snodig at ikkje imageshack.us er nemd!

får jo unlmiited med bilder, dog kan dei maks være 1.5 mb store... men erjo gratis, med reklame seffølgelig...

 

Sida er også litt treig, men eg har nå lasta opp mange tusen bidlder der i allefall

 

(for det meste screenshot og nosense bilder, som eg aldri trenger å få tilbake)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Burde ikke pisca vært ført opp med en advarsel?, med tanke på dems Terms of Service. Alle bilder lastet opp er automatisk google sine og kan fritt bruke de som google selv vill.

 

In addition, by submitting, posting or displaying Content which is intended to be available to the general public, you grant Google a worldwide, non-exclusive, royalty-free license to reproduce, adapt, distribute and publish such Content for the purpose of displaying, distributing and promoting Google services.
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Live Spaces (spaces.live.com) er heller ikke nevnt såvidt jeg kan se. Om kort tid blir denne tjenesten delt opp slik att bilder får mer fokus. Regner med att det blir photos.live.com (dette redirecter idag til spaces.../photos.)

 

Sammen med Live Photo Gallery er dette meget bra, imo. Enkelt å laste opp bilder og enkelt å sette rettigheter (de som skal se bildene må ha Live Account, altså Messenger/Hotmail/XBOX Live/etc.). :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...