Gå til innhold

Epic på Steam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempeflott, Steam er eit system som faktisk fungerer og eg er veldig nøgd med. Å få inn Epic med Unreal-serien er genialt, dette gjer det enklare å kjøpe spel i staden for å laste ned utan at du må betale mykje porto eller reise på butikk. I tillegg har du ein elektronisk kopi liggande på serveren heile tida. :thumbup:

Lenke til kommentar

tror det blir etterhvert sånn at hvis ikke spillet kommer på steam, gidder jeg jeg ikke kjøpe det, bra å slippe å kjøpe CD-er og knote med de hersens kopibeskyttelsene :), og slipper å ha cden i maskinen når man skal spille det, selv om det finnes program som gjør at man slipper å bruke cden, ikke crack men helt vanlig program

Lenke til kommentar
Godt å se flere kommer til.

Eneste jeg egentlig savner på steam nå, er gode gamle blizzard spill som starcraft og diablo.

Faktisk veldig ening der.. Tenk deg en blizzard big pack.. med alle spillene :O

 

Ikke sant, mente egentlig å skrive flere classic spill. Men ja, alle spilla til blizzard oppdatert for xp/vista hadde vært vinn. Lost Vikings, warcraft II og div annet kos.

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat Epic pakka, det er jo latterlig billig 275 kr for alle unreal titlene... Alle spill burde komme til steam, bra priser, slipper og laste patch's, aldri kunnne miste/ødlegge spillene. Nei jeg må si det igjen props til Valve som har lagd noe som er så utrolig bra, og jeg tror nok det bare kommer til og bli bedre etter som flere og flere titler blir tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Steam er det mest geniale antipiracy-system pr dags dato.

 

Helt siden jeg fikk adsl i 2002 har jeg ikke kjøpt så mye som 1 spill frem til 2006. Og det sier litt med tanke på at jeg har "skaffet" ca det meste som kommer opp på nforce

 

Men etter at jeg så potensialet med steam i form av rask tilgang og lav dollar, har jeg kjøpt 2 spill bare den siste måneden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...