Gå til innhold

Anmeldelse: Sam & Max 204: Chariots of the Dogs (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kanskje en fordel å ha spilt den første sesongen før sesong to, men ikke la det hindre deg i starte på sesong to. Det du evt. kan gjøre er å spille Abe Lincoln Must Die fra sesong én før du starter på sesong to. ALMD kan lastes ned gratis (herfra: http://www.gamer.no/artikler/spill_abe_lin...ie_gratis/45049 ).

 

Edit: Vil forøvrig også si at sesong to jevnt over holder et høyere nivå enn den første sesongen. Så jeg vil egentlig anbefale at man starter med ALMD, går over på sesong to, og deretter tar noen av de beste spillene fra sesong én (som Reality 2.0), om man fortsatt er sulten på mer.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Har kjøpt hele sesong 2 etter jeg kjøpte og fullførte sesong 1. Ble ferdig med Sesong 2 episode 1 igår, og nå er jeg på tur på ferie med Sam og Max i Moai Better Blues. Har lest at denne episoden skal være knallbra, gleder meg som en unge! Telltale ruler vilt! :D

 

Min anbefaling er at du spiller igjennom hele sesong 1 for å skjønne det gjennomgående temaet og endel referanser som de benytter.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Vel, jeg spilte igjenom denne episoden i går, og synes også dette var en av de bedre. Er dog ikke enig i at gåtene er lite kreativ.

 

Synes f.eks. måten man tilegnet seg platekontrakten var morsom og kombinerte den den spekulative naturen til hovedpersonene med humoriskiske elementer på en mesterlig måte.

 

Hvis jeg savner noe på gåtefronten så er det vel heller muligheten for kombiasjoner av ting man finner så man kan bygge/sette sammen kombinasjoner av hjelpemidler. Dette hadde hjulpet på dybden i gåteløsnings delen av spillet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...