Gå til innhold

Nettbutikk med ny design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper HW.no får godt betalt for artikkelen. Å ha ren reklame for en nettbutikk som førstesideopplag går nemlig utover HWs integritet. Så håper det er verdt det.

 

De får neppe betalt for artikkelen, men ps.no er vel en av deres beste annonsører så da viser man gjerne litt velvilje tilbake. ;) business kalles det.

 

Startsiden var nokså grell, men resten virket ok. Derimot ikke så glad i dynamiske sider i disse widescreen dager..

Lenke til kommentar

Hei, vi får naturligvis ikke betalt for artikler. Hadde det vært så vel! ;)

 

Spøk til side - det er naturligvis helt i strid med alle etiske kjøreregler å ta seg betalt av 3. parter for å produsere artikler. Det er redaksjonen ene og alene som setter dagsorden og velger hvilke saker som skal "trykkes".

 

Vi anser nettbutikker og diskusjoner rundt disse som en viktig del av communityet rundt Hardware.no/Diskusjon.no. Derfor ønsker vi å sette fokus på ting som skjer på dette området.

 

PS.no er for øvrig ingen stor annonsør på HW heller (neppe mange PS-annonser hos oss?) men det er en annen sak :)

Lenke til kommentar
Hei, vi får naturligvis ikke betalt for artikler. Hadde det vært så vel! ;)

 

Spøk til side - det er naturligvis helt i strid med alle etiske kjøreregler å ta seg betalt av 3. parter for å produsere artikler. Det er redaksjonen ene og alene som setter dagsorden og velger hvilke saker som skal "trykkes".

 

Vi anser nettbutikker og diskusjoner rundt disse som en viktig del av communityet rundt Hardware.no/Diskusjon.no. Derfor ønsker vi å sette fokus på ting som skjer på dette området.

 

PS.no er for øvrig ingen stor annonsør på HW heller (neppe mange PS-annonser hos oss?) men det er en annen sak :)

 

Må jo si at PS.no er en stor annonsør hos dere i og med at de er med i Prisguiden deres. Å si at dette ikke er ren reklame er bare tull! Hvis ikke dette er reklame så må jeg si dere har enormt lite å skrive om. Utrolig at slike artikler fortsatt fins. :new_woot:

Lenke til kommentar

Vi leser all feedback - takk for det! Datakjeden burde absolutt også vært nevnt, jeg vet ikke hvorfor, men det kan være vi ikke mottok noen pressemelding.

 

Så kan man spørre seg: Hva er forskjellen - rent etisk - på å skrive om at en nettbutikk har lansert ny design/funksjonalitet, og at en produsent lanserer et nytt produkt? :)

Lenke til kommentar
Må jo si at PS.no er en stor annonsør hos dere i og med at de er med i Prisguiden deres. Å si at dette ikke er ren reklame er bare tull! Hvis ikke dette er reklame så må jeg si dere har enormt lite å skrive om. Utrolig at slike artikler fortsatt fins. :new_woot:

 

hw.no har jo alltid skrevet om slike ting, både når komplett og netshop har byttet design.

 

Samtidig ser jeg ikke hvordan dette er mer eller mindre reklame enn f.eks en artikkel der det opplyses om at intels nye prosessor skal hete ....... osv.

Lenke til kommentar

Likte ikke designen til forsiden til PS, var alt for lite der. Synes også at det blir 1-2 klikk for å komme seg inn på et produkt i de ulike underkategoriene... I Operaen min ser enkelte av produktbeskrivelsene litt bad ut også...

.

Endret av abrj
Lenke til kommentar
Så kan man spørre seg: Hva er forskjellen - rent etisk - på å skrive om at en nettbutikk har lansert ny design/funksjonalitet, og at en produsent lanserer et nytt produkt? :)

 

Nå har vel ikke akkurat hw.no hovedinntekten fra produktreklame. Her er det snakk om et nettverk som tjener mye penger fra nettbutikker i Norge. Det virker derfor unaturlig å fronte nettsiden med en så lite redaksjonell nyhet som dette til fordel for en nettbutikk. Hvis ikke dere ser forskjellen så vil jeg allerede si at dere har et problem. Dere burde forstå at det er mange som vil reagere på en slik artikkel med så dårlig innhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...