Gå til innhold

BioShock 2 kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff ikke sammenlign Bioshock med HL da!, bruk heller Doom spillene som er bygd opp nøyaktig på samme måte og har lignendet grafikk.

 

Har til gode å bli ferdig med Bioshock 1, forstår ikke helt hura ropene rundt dette spillet. En ting det kan være (som jeg fant ut nylig) er at det ikke krever mye maskinkraft da jeg kjører full pupp på min Xps 1530 laptop, så grunnen kan være at spillet ser bra ut selv på litt dårligere pcer (ikke vet jeg)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg sitter for øyeblikket og prøver å skaffe meg en billig kopi av enern for å spille på 360-en som ankommer denne uka :)

En toer høres ikke feil ut, og nå som jeg har både PS3 og 360 bryr det meg bak hvilken konsoll den kommer til. Men jeg blir generelt sett skeptisk når det er andre enn originalutviklerne som drar spillet videre. Da virker det på meg som om de bare vil tjene litt ekstra penger på et middelmådig spill.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Jeg syns bioshock var ett utmerket spill, i alle fall grafikkmessig. Stemningen var også helt upåklagelig. Derimot var det litt kjedelig i lengden, da jeg opplever lite nytt etter man har fått de kuleste plasmidsene osv. Men igjen, jeg har heller ikke runda det enda. Det føles liksom mer som en plikt enn faktisk moro, siden det er såpass bra som det er.

 

Kommer nok til å kjøpe toern også, av samme pliktfølelse ;)

Lenke til kommentar
Uff ikke sammenlign Bioshock med HL da!, bruk heller Doom spillene som er bygd opp nøyaktig på samme måte og har lignendet grafikk.

 

Har til gode å bli ferdig med Bioshock 1, forstår ikke helt hura ropene rundt dette spillet.

Agreed.

Det eneste jeg likte med spillet var stemningen. Derimot var våpenfølelsen elendig, plasmidsene minnet om magien i Oblivion og grafikken minnet om plast (akkurat som Doom 3).

Lenke til kommentar

Koste meg glugg ihjel med Bioshock, men makan til et antiklimaks av en slutt... Men har skjønt det sån at det er to slutter, en hvor du har brukt harvest på mer enn en lillesøster og en der du har brukt harvest på maks en. Jeg lå vel sån ca. på 50/50 harvest/save :)

 

Lurer på å spille gjennom på ny hvor jeg bare bruker save på lillesøsterene...

 

Gleder meg likevel veldig til oppfølgeren...

Lenke til kommentar
Uff ikke sammenlign Bioshock med HL da!, bruk heller Doom spillene som er bygd opp nøyaktig på samme måte og har lignendet grafikk.

Um... Hvem har sammenliknet det med HL?

Synes det minner mer om Deus Ex egentlig.

 

Gleder meg til 2eren :D

 

Heisann, var ikke direkte en sammenliging men det ble nevnt at spillet var det beste siden hl1 , Half Life er i en annen dimensjon en Bioshock og må ikke nevnes i samme setning :thumbup: .

 

Noe av grunnene er - Samme heis system, brett bytte som Doom spillene (blir for ensformig)- Samme animasjon\grafikk som Doom3 (vet det ikke er samme grafikkmotor), føles plastikk aktig og livløst ut - Det var gøy å redde en søster fra big daddy første gang, men å bare gjøre det samme om og om igjen ble kjedelig - lite rom å bevege seg på, som igjen førte til mye panikk skyting (igjen som doom3) så jeg la det på hyllen.

 

Men Bioshock 2 kan jo bli en slager for meg uansett, så må testet det også )

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...