Gå til innhold

Nytt MMO-spill fra Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror noen har lært av Battlefield Heroes...

 

Oi, hvorfor skrev jeg akkurat det samme som B-real? Er vi adskilte tvillinger? Skilt ved fødselen? Kanskje jeg egentlig har levd inni deg i seksten år, og så har du dratt meg ut av neseboret og kalt meg "BiNko!"? Hm? HMM?!

 

Som Rage_Hunter sa, får håpe Gamer følger med og holder oss oppdatert.. :)

 

Offisiell plagieringsdag forresten.

Lenke til kommentar
Oi, hvorfor skrev jeg akkurat det samme som B-real? Er vi adskilte tvillinger? Skilt ved fødselen? Kanskje jeg egentlig har levd inni deg i seksten år, og så har du dratt meg ut av neseboret og kalt meg "BiNko!"? Hm? HMM?!

Nei jeg tror nok ikke det ;)

 

Å spille i nettleseren gjør det som sagt veldig tilgjengelig, men er litt redd det kan skape en del begrensninger. Hvordan står det f.eks. da til med 3D-mulighetene?
Tja...du kan så si..men det er vel ikke gitt en dato enda for nårtid dette her prosjektet skal ut og det kan hende noen har funnet opp noe crazy nytt :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Uhmm... shockwave basert... skeptisk, høres en smule for "enkelt" ut.

 

Ideén faller liksom mellom to stoler (for avansert som "nettspill" og for enkelt som MMO). Men, men - med god nok "story" og "feeling" kan det jo la seg gjøre.

 

Skjønner ikke helt vitsen ultratilgjengelig "nettleser-spill" annet enn at de blir lettere å prøve det ut (bortsett fra på browsere hvor shockwave er sperret). Det er da nesten like lettvindt å laste ned en klient i disse dager.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...