Gå til innhold

Fastpris på SMS fra Telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då blir det vel endå fleire dumme Telenor reklamer på TV, no som Telenor kjem med noko nytt. Huff.

 

Synst Telenor berre har dumme abonnement. Telenor burde heller hatt eit smartare abonnement utan månads kostnadar. Der prisen på kvar SMS heller automatisk gjekk nedover, jo fleire SMS det blir sendt kvar måne. Enn at kunden først må tippe nøyaktig kor mange SMS han skal sende.

Lenke til kommentar
Endelig :D Da har jeg alt jeg trenger hos Telenor (etter at de fjerna Djuice Magnum).. Ser ut som om det blir enten 250 eller 100 sms gratis i mnd på meg etterhvert :)

 

Gratis og gratis fru Blom...

 

 

...men for all det et steg i riktig retning.

Lenke til kommentar
Eg ser forresten på telepriser.no at med 250 SMS, så kjem Onecall på toppen av lista med 67kr, som faktisk er mindre enn Telenors 89kr. Og med 100 SMS så kjem MTU på toppen med 0kr og Telenor skal ha 39kr. Så T€l€nor er ikkje spesielt billige, som dei påstår i reklamen.

Men til å være den største operatøren med noe av det bredeste utvalg av abonnement og tjenester så er det ikke så ille, eller hva? :)

Lenke til kommentar
Definitivt et steg i riktig retning av Telenor, tjenester er veien og gå og ikke et og et abonnement for hver slik løsning. Nå mangler det bare en vennetjeneste som kan kombineres med alle abonnement.

 

Helt enig. Har virkelig savna det hos telenor.(Har nonstop)

 

"[...] og tilbys til alle Djuice-kunder bortsett fra kontantkort og forhåndsbetalte abonnement (Djuice Control og Djuice Kontant)."

 

Det tilbys vel strengt tatt ikke til nonstop-kunder? De har jo gratis SMS allerede=)

Lenke til kommentar
Men hvem sender 3000 meldinger i måneden uansett? Har nonstop selv, og sender rundt 1000-1200 meldinger i måneden. Da vil jeg spare 99 kr hvis jeg velger ett eller annet abo. uten månedspris og legger til denne tjenesten?

 

Du får bedre ringepriser, og eventuelt lavere månedspris hvis du bytter bort Djuice NonStop og legger til denne tjenesten. For eksempel kan du velge Telenor FriFiks og for 228 kr mnd får du 20 minutter inkludert ringetid, 0,54 per minutt ellers, ingen minstefakturering og opptil 3000 sms å sende i måneden.

Lenke til kommentar
Eg ser forresten på telepriser.no at med 250 SMS, så kjem Onecall på toppen av lista med 67kr, som faktisk er mindre enn Telenors 89kr. Og med 100 SMS så kjem MTU på toppen med 0kr og Telenor skal ha 39kr. Så T€l€nor er ikkje spesielt billige, som dei påstår i reklamen.

Men til å være den største operatøren med noe av det bredeste utvalg av abonnement og tjenester så er det ikke så ille, eller hva? :)

Men likevel har ikkje Telenor klart å komme med eit abonnement med gratis ringing og SMS slik som MTU og Onecall.

Lenke til kommentar
Men likevel har ikkje Telenor klart å komme med eit abonnement med gratis ringing og SMS slik som MTU og Onecall.

 

De kan vel fint klare å komme med det men åpenbart ikke noe de satser på.

 

Ønsker du et billig abonemment og ikke kommer til å ringe eller sende sms/mms kjempemye så er MTU/One Call et flott alternativ, og ønsker du litt mer utvalg i tjenester, kjøp av telefon med binding o.l. så kan du gå for Telenor. Det finnes ikke et abonnement som passer til alle, så da er telepriser.no og operatørenes hjemmesider fine steder å undersøke hva som passer nettopp deg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Men hvem sender 3000 meldinger i måneden uansett? Har nonstop selv, og sender rundt 1000-1200 meldinger i måneden. Da vil jeg spare 99 kr hvis jeg velger ett eller annet abo. uten månedspris og legger til denne tjenesten?

 

Men hvis du kjøper telefon ofte, må du betale ca. 1500 kroner ekstra/telefon. Da går det hop i hop

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som vet hvorfor dette ikke har blitt lansert ennå ?

Du fr vel ringe Telenor og spørre da? :p

 

Tror det er noe med strategi for markedsføring ;-)

 

Faktis så er telenor billigere enn Netcom akkurat for øyeblikket!

Hvis du ser på prisene til Netcom smarttalk og Frifiks så virker det som FriFiks har bedre priser og bedre tjenester.

Endret av Adda
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...