Gå til innhold

Toppmodell glimrer med fravær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Foxconn hadde også ett 9800X2 i en kjørende maskin. (med blant annet nvidia 790i hovedkort)

 

Link:

 

http://www.hexus.tv/show/2008/03/WORLD_EXC...pset_mainboard/

 

Og Shamino er med foxconn standen for den som ikke visste det, og han prøver på nye rekorder.

 

Kult og inngir tillit til produsenten av hk når en av de mest renommerte blant klokkerne har medansvar for design/kontstruksjon av hk.

Det er en grunn til at Foxconn nå får ett velfortjent rykte blant de som skal "ta" rekorder i 3Dmarks.

Som dere kan høre i intervjuet lager de like gode kort både for ATI-fans som Nvidia-fans.

Lenke til kommentar
Nuvel, 9800GX2 er vel litt overkill for de fleste regner jeg med. Jeg er heller mye mer interessert i 9800GT. Har vært særdeles lite info om 9800GT/X i det hele tatt synest jeg, men det er kanskje nVidia som vil dytte frem GX2 først..

 

Overkill?

 

Jeg syntes nå ingen av dagens kort presterer godt nok i DirectX10 spill med aa / af aktivert :(

Lenke til kommentar
Nuvel, 9800GX2 er vel litt overkill for de fleste regner jeg med. Jeg er heller mye mer interessert i 9800GT. Har vært særdeles lite info om 9800GT/X i det hele tatt synest jeg, men det er kanskje nVidia som vil dytte frem GX2 først..

 

Overkill?

 

Jeg syntes nå ingen av dagens kort presterer godt nok i DirectX10 spill med aa / af aktivert :(

Den støtter jeg 100%

Lenke til kommentar
Nuvel, 9800GX2 er vel litt overkill for de fleste regner jeg med. Jeg er heller mye mer interessert i 9800GT. Har vært særdeles lite info om 9800GT/X i det hele tatt synest jeg, men det er kanskje nVidia som vil dytte frem GX2 først..

 

Overkill?

 

Jeg syntes nå ingen av dagens kort presterer godt nok i DirectX10 spill med aa / af aktivert :(

Den støtter jeg 100%

 

GX2 ytelse trenger vi absolutt!! Men prisen kan vi godt si er litt overkill nå i starten ja... virker som om HD3870X2 vil være et bedre valg iforhold til pris.vs.ytelse, men det vet vi jo ikke enda...

 

Gledere meg til HD3870X2 vs 9800GX2 tester og benchmarks!!! :new_woot:

blir spennende å se!

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar

Må sei meg enig med inleggene over, ingen av dagens kort presterar noke bra i DX10.

 

Kor lenge må vi vente før vi får et kort som faktisk kan køyre crysis stabilt på 60 fps, med ALT av eye-candy på?

 

Om neste generasjon (9XXX-serien) har sin "kongeen på haugen" i 9800gx2(som antageligvis presterar som 2 stk 8800 GTS i SLI), er eg redd man ikkje kan håpe på noke før enda en generasjon. Og kor lenge blir det til?

 

Eg har vertfall ingen intensjonar om å kjøpe meg et svindyrt kort om eg ikkje veit at det kan drive ALT som finst på full pupp..

Endret av PanzerLoco
Lenke til kommentar

det jeg sliter litt med og skjønne er hvordan kortet som produserer 200W +++ og samtidlig er innkapslet i plast skal kvitte seg med varmen :hmm:

 

har god tro på at det blir en fin fight mot X2 som har fått bedre drivere i det siste. og husk det finnes andre spill en crysis.....

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...