Gå til innhold

Windows-programmene du må ha


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er noen andre programmer:

 

- Oxios Hibernate - Frigjør RAM på mobilen - Gratis - Lastes ned her.

- Total Commander - Registry Editor - Gratis - Lastes ned her.

- TCPMP - Multimedia spiller - Gratis - Lastes ned her.

 

Jeg har også fjernet den nedre "bar'en" på todayscreen'en. For å gjøre det, så laster man ned og installerer: PMC TodayShrink. Dette er gratis, og kan skaffes hos XDA-Developers.com

 

Dette var da ett par hendige programmer som jeg har på min Touch. For å nevne noen andre i farten, som ikke er gratis, og som jeg bruker er:

 

- SPB Pocket Plus

- MobiTV

- Opera 8.65

- Wisbar Advanced Desktop

- Google Maps (gratis)

- Aces Texas Hold'Em Poker

Lenke til kommentar
PocketCM Keyboard støtter ikke norsk tastatur. :thumbdown: Tror fint jeg klarer meg uten det

 

Det støtter norsk tastatur helt fint... du må bare redigere en tekstfil eller finne et ferdig oppsett på forumet deres

 

Uansett... Et program jeg syntes bør være med i en slik sammenheng er SPB Mobile Shell som nettopp har kommet i ny versjon. Koster penger, men vel verdt det for min egen del i hvert fall. Veldig fin oversikt over meldinger,tapte anrop, epost, vær, avtaler, alarmer osv osv på en skjerm, samt start av programmer og kontaktliste med bilder er bare noe dette programmet har å by på. Bare sjekk videoen på hjemmesiden deres for å få et inntrykk.

Lenke til kommentar
PocketCM Keyboard støtter ikke norsk tastatur. :thumbdown: Tror fint jeg klarer meg uten det
Da har du ikke lett godt nok, har selv norsk layout og ordliste. Du trengeregentlig ikke ordlista, for den er ganske dårlig :p

 

Du finner ordliste og layout her

 

Takk, det skal jeg prøve! :thumbup:

 

Edit: Forresten, jeg tror jeg venter til jeg får en norsk keyboard lay-out også. Det virker litt knotete å få tilgang på de norske bokstavene.

Endret av Gaervern
Lenke til kommentar
Dersom du bruker dette programmet får du full tilgang til mobilen din og minnekortet i filbehandlingen.

 

Den største fordelen med dette, er at du slipper å bruke ekstraprogrammer for å overføre filer til og fra mobilen.

Du slipper å bruke andre ekstraporgrammer..?

 

Tror disse artikkelene er god hjelp for både nye og gamle brukere. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Programmet som gjorde at jeg endte opp med WM og har vanskeligheter med å gå vekk fra,

er tAgenda. Last ned gratis

 

En funksjonell Todayscreen kalender.

Den kan tilpasses akkurat slik du vil,

og er virkelig et nødvendig program for oss som er så glemske

at vi glemmer å åpne kalenderen for å se hva vi skal de neste dagene :)

Lenke til kommentar

Til Softick Card Export 2, så står det på siden dems "Switch USB mode from Active Sync to Card Export"

 

Hvordan gjøres dette?

 

Når jeg trykker på programmet, så får jeg denne meldingen: "Can't connect to the driver interface. Please reinstall Card Export." Har prøvd å gjøre det, men hjalp ikke.

Endret av spruddel
Lenke til kommentar
Til Softick Card Export 2, så står det på siden dems "Switch USB mode from Active Sync to Card Export"

 

Hvordan gjøres dette?

 

Når jeg trykker på programmet, så får jeg denne meldingen: "Can't connect to the driver interface. Please reinstall Card Export." Har prøvd å gjøre det, men hjalp ikke.

 

Ett annet alternativ er å installere WM5storage. Da vil telefonen dukke opp som flyttbar disk.

Lenke til kommentar

Har dårlig erfaring med programmer som skal vise været; enten har programmet ikke den byen du bor i, inne, eller så oppdateres dette aldri.

Å ta bilde av skjermen er kjekt å ha, men skulle gjerne øsnke at dette fantes til Series 40 også.

Mye kjekt å ha, men ikke alt er så nyttig at man "må ha det"

Men Opera-nettleseren er absolutt blant "må ha". :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...