Gå til innhold

MIST Economy Singel Rad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man montere denne utenfor kabinettet, jeg mener da radiator og vifte. Har ikke 120mm vifter i kabinettet mitt, bare 80mm, og å skjære hull er uaktuelt.

 

Har lenge hatt lyst til å prøve meg på vannkjøling, men synes det har vært litt for "teknisk" å montere. Dette ser imidlertid ikke ut som det ser så vanskelig ut, noe som får meg til å revurdere mitt tidligere syn på at dette var for "vanskelig".

 

Pris?

 

-Tet

 

Edit: tekst

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar

Er ikke den typen slangeklemmer som er brukt i denne testen litt fy-fy på typiske slanger for bruk til vannkjøling ?

 

De strammer ikke jevnt hele veien rundt, og gir fare for "bulk" og lekasje der de ikke strammer.

 

Bruker man annen type klemme eller strips, strammer disse hele veien rundt. Og problemet unngås.

Lenke til kommentar
Kan man montere denne utenfor kabinettet, jeg mener da radiator og vifte. Har ikke 120mm vifter i kabinettet mitt, bare 80mm, og å skjære hull er uaktuelt.

 

Har lenge hatt lyst til å prøve meg på vannkjøling, men synes det har vært litt for "teknisk" å montere. Dette ser imidlertid ikke ut som det ser så vanskelig ut, noe som får meg til å revurdere mitt tidligere syn på at dette var for "vanskelig".

 

Pris?

 

-Tet

 

Edit: tekst

 

Det finnes en 80mm versjon av dette settet: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...amp;mcat=14s573

 

Dette må være noe av det beste jeg har sett her på hw på lenge nå, vi trenger flere slike tester :thumbup:

 

Bra och intressant artikel.

Men är det inte mye jobb med att installere om man ska ha cpu, skjermkort og chipset kylare pga man bytar ut hardwaren ganska ofta?

Om det kommer en ny sockel blir detta då muligens obrukbart/kostbart?

 

Hvis man kjøper ny hardware er det som oftest bare å kjøpe nye kjøleblokker.

Lenke til kommentar
Har selv vannkjøling, men synes vannkjøling har blitt har presset de siste årene, hvor mye bedre er denne enn en Scythe Ninja eller tilsvarende ribbe med samme vifte? Synes ofte disse småsettene ikke gir så nevneverdig mye bedre ytelse enn et godt luftbasert sett.

 

AtW

Må si meg enig der, luftkjølerne har blitt monstre.

Lenke til kommentar
Har selv vannkjøling, men synes vannkjøling har blitt har presset de siste årene, hvor mye bedre er denne enn en Scythe Ninja eller tilsvarende ribbe med samme vifte? Synes ofte disse småsettene ikke gir så nevneverdig mye bedre ytelse enn et godt luftbasert sett.

 

AtW

 

Sitter med mye den samme følelsen. Luftløsninger har blitt nevneverdig bedre og stillere i løpet av årenes løp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...