Gå til innhold

Antec PlusView 1000AMG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På det Antec-kabinettet jeg har vært borti er pluggene for de utvendige USB-portene spilttet opp på ledernivå, dvs. 8 løse ledninger med egen plugg i stedet for en plugg for alle lederne. Unødvendig spør du meg.

Hovedkortet jeg satte opp mot dette kabinettet var et Soyo SY-KT400 Dragon Ultra Platinum, kjøpt hos Multicom. Utenom det med USB-kontakten, samt at kabinettet ikke er aluminiumsbasert, har jeg ingen problemer med å anbefale det til andre...

Lenke til kommentar

enda ett kabinett for testing...

og ikke så veldig spennende heller da det med annen front og litt smådetaljer er lik så veldig mange andre.

 

Hva med å teste kabinett for micro atx (hvor mye takler de 200watts strømforsyningene som står i slike osv.)

 

tester på feks hva som kjøler best av vifte som blåser gjennom eller suger luften gjennom radiatoren.

 

litt lite "overklokking" og mye kabinetter synes jeg da, men kan hende statistikken mellom de to er gjevnere en jeg er klar over :-)

Lenke til kommentar
enda ett kabinett for testing...

tester på feks hva som kjøler best av vifte som blåser gjennom eller suger luften gjennom radiatoren.

 

Om radiatoren blir best avkjølt når viften(e) suger eller blåser kommer helt an på viften - hvilken måte den arbeider best på (forutsatt at lufttemperaturen er lik på begge sider av radiator).

Dette er altså opp til viften og ikke radiatoren, så sjekk viftens spesifikasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...