Gå til innhold

Monstergrafikk i et lite format


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne var jo knallfin. Kjekk størrelse, super spec. - lurer jo litt på varme/støy, og hørte jeg lyden av/kjenner jeg lukten av ( :cry: visvas) brenselsceller?

 

*edit: likte den høye oppløsninga på skjermen, nå mangler det bare et operativsystem (fra Redmond) som skalerer UI årntli.

Endret av khaakon
Lenke til kommentar

Mmm, hvis denne blir konfigurerbar fra leverandør (noe jeg tror og håper på at den ikke blir), så må man skalere resten av hardware'en inni for å dra mere nytte av skjermkortet og skjermen. Ser for meg en minimumspris på 21-24.000,- og en makspris på helt opp i 35.000,- pluss... :(

Lenke til kommentar

Intressant at en begynner å presse gode spesifikasjoner inn i 15,4" etterhvert. Syntes det er altfor mange 17"+ "bærbare" i dag. Nå vet jeg ikke hvordan det er med andre, men for min del er det et poeng at den bærbare pcen er så "bærbar" som mulig, men samtidig at den ikke helt mister muligheten til å dra i gang et spill eller to uten de aller største problemer.

Lenke til kommentar
hva skal man med så høy oppløsning på så liten skjerm?

 

Bare sier meg enig med de andre som lovpriser höy opplösning. Har selv hatt 1920x1200 på en Inspiron 8600 i over 4 år og det er lekkert. Å sitte på laptoper med 1280x800 blir rett og slett plagsomt etter at man har blitt vant med all plassen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...

Jeg fikk nettopp mail fra Multicom, som selger maskiner basert på Clevo D901C (Kunshan D900) og Clevo M570RU (Kunshan M570), og de bekrefter at de vil ta inn M860TU, men at dette neppe vil skje før i slutten av juni. Først skal Montevina slippes, så skal maskinen produseres, og til slutt skal det hele importeres til Norge. Foreløpig slippdato i USA er begynnelsen av juni, men dette kan sikkert fort forandre seg. Uansett er dette en utrolig spennende maskin, og siden vi ikke ser ut til å få Alienware m15x hit med det første vil den bli den eneste av sitt slag til salgs i Norge. Se Notebookreview.com for mer diskusjon og info.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...