Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper det bli en bedre måte å installere oppgraderingen på enn da man gikk fra 7.0 til 7.5. Her måtte man installere programmet på nytt. Håper det blir tilgjengelig å installere via updaten nå :)

Samt håper jeg støtte for proxyer er kommet. Slik at vi som bruker dette også kan laste ned oppdateringer i programmet :)

 

hvordan er det med evt oppgradering for de som kjøpte 7.5 utgaven?

får man gratis oppgradering, evt oppdateringslisens kjøp (halv pris?)

Lenke til kommentar
hvordan er det med evt oppgradering for de som kjøpte 7.5 utgaven?

får man gratis oppgradering, evt oppdateringslisens kjøp (halv pris?)

 

 

Bare last ned 8 og installer, gamle nøkkelen er fortsatt gyldig, har nettopp oppgradert til versjon 8.0 selv, fornya AGV lisensen min i desember for to nye år tror jeg.

 

Har du AGV pro lisens, gjelder den alle versjoner.

 

Den fjerner verson 7.5 under installasjonen, du må starte PC-en på nytt, ganske standard egentlig. Slipper å taste produkt nøkkel på nytt gjør du også.

Endret av SatanClaws
Lenke til kommentar
Jeg vil bare tipse leserne om avstemningen:

Hvilket antivirusprogram har du mest positiv erfaring med?

 

Jeg har ikke noe tillit til den avstemningen.

 

Det beste antivirusprogrammet (sammen med NOD 32 da) er jo ikke tatt med i avstemningen.

 

Da tenker jeg selvfølgelig på Avira. Ok du kan stemme på andre , men det blir jo litt meningsløst.

 

Blir kanskje litt sent å inkludere programmet da avstemningen har pågått en stund.

 

:)

Endret av johome
Lenke til kommentar
hvordan er det med evt oppgradering for de som kjøpte 7.5 utgaven?

får man gratis oppgradering, evt oppdateringslisens kjøp (halv pris?)

 

 

Bare last ned 8 og installer, gamle nøkkelen er fortsatt gyldig, har nettopp oppgradert til versjon 8.0 selv, fornya AGV lisensen min i desember for to nye år tror jeg.

 

Har du AGV pro lisens, gjelder den alle versjoner.

 

Den fjerner verson 7.5 under installasjonen, du må starte PC-en på nytt, ganske standard egentlig. Slipper å taste produkt nøkkel på nytt gjør du også.

Det fungerte bra for meg. Må si de har forbedret AVG en del siden 7.5 -testet betaen tidligere, og er fortrolig med AVG 8. Da var den ikke "helt i mål". Men nå ser jeg at den er det...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

En liten rettelse: De heter ikke Grisoft lengre, men AVG Technologies.

 

Jeg var utrolig skuffet over denne utgivelsen, da det slites veldig mye med bugs, problemer og krasjer. Har selv hatt problemer, slik som flere andre. Versjon 8.0 bruker ogsp mer ressurser enn versjon 7.5, spesielt ved internettsurfing. Linkscanneren og web shielded trekker utrolig mye ytelse. Sliter også med at Firefox slutter å svare.

 

Enn annen ting er at man ikke kan logge seg inn på Live Messenger med Instant Messaging på. Går ann å bruke noe tweaks for å få det til, men det skal da være unødvendig.

 

Har også hatt et par problemer med at maskinen låser seg, men er nå¨i kontakt med AVg for å fikse problemet. Så AVG er nok av min maskin, til de får fikset de fleste problemer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Nå har det vel hvert en del problemer rundt om med versjon 8 av avg. Tillater du msn å komme på nett får du konstant feilmelding, µtorrent og avg 8 skal vist ha store problemer sammen. Går vel heller ikke helt bra sammen med enkelte brannmurer.

 

Mulig dette nå er endret, men har hvert en del diskusjoner om dette tidligere.

For å bruke msn live sammen med AVG 8 må jeg skru av følgende:

 

Enable Web Shield -> Instant Messaging protection.

 

Kjedelig.

Lenke til kommentar
Jeg håper det bli en bedre måte å installere oppgraderingen på enn da man gikk fra 7.0 til 7.5. Her måtte man installere programmet på nytt. Håper det blir tilgjengelig å installere via updaten nå :)

Samt håper jeg støtte for proxyer er kommet. Slik at vi som bruker dette også kan laste ned oppdateringer i programmet :)

 

hvordan er det med evt oppgradering for de som kjøpte 7.5 utgaven?

får man gratis oppgradering, evt oppdateringslisens kjøp (halv pris?)

Du måtte velge reparere under installasjonen.Eller tar jeg feil? Var det oppgradere?? Er ikke 100% sikker.

Lenke til kommentar

Etter en kjapp test var det raskt vekk med AVG 8.0 - det hang Firefox rett som det var og gjorde surfing merkbart treigere, fremdeles ingen konkurrent til Nod32.

Og til alle dere som kjører AVG Free - greit den er kjapp og tar lite ressurser, men så er den tilnærmest verdiløs også, AVG Free tar nemlig ikke spyware/adware - og akkurat det er det store problemet om dagen, har ikke tall på hvor mange maskiner jeg har hatt inne som har vært så infisert av dritt at de er ubrukelige - med fullt oppdatert AVG installert....

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...