Gå til innhold

Her er morgendagens hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg likte Gigabyte 780i kortet :hmm:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
*kose på Striker II Formula* :love:

 

Ooh, på ett av de MSI-kortene er det plass til 4 dualslot skjermkort... 8 GPU kjerner anyone? :D

Det fins jo allerede :p

 

Men, X2 støtter bare to kort i CF, men du burde kunne kjøre to X2 + to 3870 :D

Lenke til kommentar
Gjør det? Hehehe... Har jeg ikke fått med meg=) Men det kan jo hende det kommer en driver som støtter 8 kjerner da? Eller har det å si på crossfire-brikken på X2 f.eks? Men er vel tvilsomt om det er vits i da, når man ser at skaleringen nesten stopper etter 3 kjerner på nåværende beta-drivere.

Det er bare en CF plugg-ish ting på kortet :p

Skaleringen er da ikke ille?

 

ASUS love her altså. De lager så sexy kort. Men hva med DFI?

 

Birger :)

Ja, Asus er elsk :love:

 

Savner også DFI ja, ikke det at de har så mye å si for dagene (hinter da til den casemoden der DFI kortet ikke klarte å fòre quaden med strøm. Husker ikke nicket, sorry). Men håper det ordner seg ;) Også har de jo ganske rått design da, men, eneste produsenten med gode plasser er nok Asus i mine øyne. Bare se på Gigabyte, åssen kan de finne på å sette en 8pin mitt på hovedkortet? :blink:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Da blir det garantert et Asus-hovedkort med X48-brikkesettet fra Intel, til sommeren. :)

 

WheelMan: Er ikke du Intel-fan, da? Så liker du Gigabyte 780i-kortet. :p

 

hobgoblin: Synes Asus gjør en solid jobb på den fronten. Kanskje kjøleløsningen på Asus Striker II Deluxe er noe stort.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som lurer når jeg ser Foxconn Destroyer? Den kjøleribba som er plassert utenfor kortet, hvilken funksjon har den? Skal den kjøle ned lufta?

 

hmm, første tanke var at den var til montering på utsiden, men nå ser jeg at den er på feil ende av kortet for det.

 

ser pokker meg ut som den vil sitte ganske tett opptil festepunkter for hardisker og annet...

 

hobgoblin: Synes Asus gjør en solid jobb på den fronten. Kanskje kjøleløsningen på Asus Striker II Deluxe er noe stort.

 

vil si at M3A32 ser mer spinnvilt ut. dem har jo til og med stående kjølere for minnebrikkene!

 

foxconn dreadnought er ikke småtterier heller. sjekk dem skruene eller hva pokker det nå er...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Personlig er det ikke så interessant å se hvordan kortene ser ut, man finner alltid et kort med greie fysiske tilkoblinger, det jeg savner er stabilitet, og at ting faktisk fungerer i kortene.

 

AtW

Enig. Utseende er totalt irrelevant. Plassering av tilkoblinger og stabilitet (samt ytelse) er faktorer som veier høyt. Synes også det blir litt liten plass når man skal montere en eller flere skjermkort, da dagens skjermkort har blitt større fysisk.

 

Asus P5Q Deluxe ser forøvrig utmerket ut, og en god valgkandidat da jeg kun skal ha et skjermkort i mitt nye oppsett.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Slenger meg på ATWindsor og Onyx, MEN synes det er verd å se en gang til på Asus Striker2 Extreme. For ser du nøye, litt til høyre for cpu slotten. Da ser du tre veldig små dioder(?) som jeg tror rangerer hastigheten på cpu'en din ettersom hvor høy frekvens den kjører på.

 

Rangert slik:

CPU_CRAZY

CPU_HARD

CPU_NORMAL

 

Haha, nice!

 

 

 

Dette (Asus Striker2 Extreme)blir det neste hovedkorte jeg pakker inn i PC-en min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...