Gå til innhold

– Vi vil aldri forlate Battlefield


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et kjempebra intervju med en mann jeg ser opp til, Karl Magnus. Den mannen har noen smarte tanker og ideer!

 

Og:

– Det er godt mulig at vi vil gjøre dette i fremtiden. Det er fra et ingeniørperspektiv enklere å utvikle til PlayStation 3 først og siden portere det til Xbox 360.

 

Endelig! :D

 

Og.. dere burde kanskje gjøre noe med den sitatboksen? Den ser litt... feilplassert ut.

Lenke til kommentar
Og når det gjelder det med at Ps3 er bedre og enklere å utvikle spill til, så har dere grunnen til at GTA 4 er forsinket: 360 er vanskelig å ha med å gjøre...

 

360 er vanskelig å ha med å gjøre? De fleste som har fulgt litt med på hvordan det har gått med konsollspill siden de tre nyeste konsollene kom på markedet så har man lest gang etter gang hvor mye enklere det er å utvikle spill på 360 enn på PS3.

 

Det har både noe med strukturen å gjøre, men også det at Microsoft har gitt utviklerne noen verktøy som er enkle og effektive å bruke. Der kan sikkert Sony lære en del, siden det tydeligvis har vært vanskeligere å lage spill på PS3 enn 360.

 

DICE sier jo dette om Bad Company:

"vi fokuserer mest på å få PlayStation 3-versjonen til å sitte nå. Det tar litt lengre tid"

 

Gleder meg sånn passe til Bad Company, men tror ikke det blir like populært som COD4.

Lenke til kommentar

Ingress:

Vi satte oss ned for å prate med dem om alt fra Battlefield 3 til konsollutvikling

 

Artikkel:

– Hva med alle som venter på Battlefield 3, har dere noe på gang for dem?

– Hehe, det kan jeg dessverre ikke si noe om.

 

Oi oi - veldig mye matnyttig om Battlefield 3 gitt. Jaggu bra dere tente leseren i ingressen før dere skuffer vettet av han i den faktiske artikkelen. :)

Lenke til kommentar
Ingress:
Vi satte oss ned for å prate med dem om alt fra Battlefield 3 til konsollutvikling

 

Artikkel:

– Hva med alle som venter på Battlefield 3, har dere noe på gang for dem?

– Hehe, det kan jeg dessverre ikke si noe om.

 

Oi oi - veldig mye matnyttig om Battlefield 3 gitt. Jaggu bra dere tente leseren i ingressen før dere skuffer vettet av han i den faktiske artikkelen. :)

For det første så er ikke sitatet ditt hentet fra ingressteksten. For det andre har vi i hvert fall forsøkt å snakke med dem om Battlefield 3 når vi satte oss ned med dem :-)

Lenke til kommentar
Men dere sier spillet blir lansert til sommer, bekreften produsenten dette? Eller er det bare noe dette antar, fordi ikke noe er offentlig. 2008 er nesten sikkert.

 

 

På sidene står det: "Coming Summer 2008" / "THIS SUMMER".

Lenke til kommentar
Men dere sier spillet blir lansert til sommer, bekreften produsenten dette?

Ja, det vi skriver om utgivelsestidspunkt er alltid basert på det utviklere eller utgivere forteller oss. Vi spekulerer svært sjeldent i datoer, og hvis vi gjør det så skal det gå tydelig frem av teksten.

Lenke til kommentar
Og.. dere burde kanskje gjøre noe med den sitatboksen? Den ser litt... feilplassert ut.

Den ser riktig ut her i Opera 9, Firefox 2 og IE7. Prøv å oppdatere siden med Ctrl+R. Hvis problemet fortsatt er der: Kan du forklare hva som ser feil ut, hvilken nettleser/OS du bruker og kanskje laste opp et skjermbilde?

Lenke til kommentar
Og.. dere burde kanskje gjøre noe med den sitatboksen? Den ser litt... feilplassert ut.

Den ser riktig ut her i Opera 9, Firefox 2 og IE7. Prøv å oppdatere siden med Ctrl+R. Hvis problemet fortsatt er der: Kan du forklare hva som ser feil ut, hvilken nettleser/OS du bruker og kanskje laste opp et skjermbilde?

Neinei, ikke noe med nettleseren. Neo, mer designet til

boksen, den passer ikke inn :wee:

Lenke til kommentar

Jeg er nok blitt gammel. Det eneste jeg forbinder med Digital Illusions er Pinball Dreams/Fantacies/Illusions til Amiga. ;)

 

Forøvrig var vel demomiljøet i Norge minst like stort, om ikke større enn i Sverige på 90-tallet, så det er ingen god forklaring på at spillutviklingen er større i nabolandet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...