Gå til innhold

Crysis til PS3 med nytt innhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur ikke man klarer high nivå på ps3.

Man ser jo når man konverterer xbox 360 spill til pc at dem har langt ifra så god grafikk som pc spill.. f.eks gear og war var jeg skuffet over når det gjaldt grafikk det samme med Assassin's Creed.

Men man må nesten koble pcen til tv evnt ha en bra monitor for å få den helt store grafikk opplevelsen.

(skulle egentlig bare mangle da konsoll koster en brøkdel av en god pc)

Lenke til kommentar

Når det gjeld grafikken på konsoll:

 

While Seeley did say that work on CryENGINE 2 for console was proceeding well with quality exceeding the PC engine’s medium-level settings at 720p, and that most assets would transition easily from the PC engine to the console engine, he was adamant that the company had yet to make the decision to actually port the award-winning game.

http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...60&Itemid=2

Lenke til kommentar
Blerg, FPS på konsol er helt elendig I min mening. Og nå er det mulighet for at de tar en av verdens beste FPS spill og porter det over.

 

Etter det eg har hørt er det lite som tiltaler at dette er eit av verdens beste FPS spill ;) HAr fått intrykk av at dette spillet bærer mye preg på å vere eit grafisk showcase med slapp gameplay.

 

Syns uansett det er greit at konsollpublikumet får sin bit av kaka. Er vel her pengene ligger i antall solgte spill også. Spillet solgte vl ikkje så altfor bra på PC? Eller tar eg feil?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...