Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt at dere ikke nevner lobotomeringen Logitech har gjort med denne fra v1.

En av de tingene som gjorde G15v1 til en slager var jo antallet knapper man kunne holde inne samtidig.

Testen for dette var ganske enkel, hold inne begge shift-knappene og skriv "THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG", som stortsett blir det samme som å skrive hele alfabetet.

G15v1 skrev dette uten feil, G15v2 gjør ikke det. Logitech så sikkert at det var noen kroner å spare. Menmen, skal jo nevnes at av nye tastaturer så er det ikke mange som greier denne testen, gamle tastaturer var faktisk ofte bedre. Min diNovo Edge stryker med glans. :)

Lenke til kommentar

Jeg har G15 v1 (svensk layout). Har ikke prøvd v2. Men jeg tror at jeg ville hatt mere glede av v1. Jeg bruker (nesten) alle G-knappene. Det eneste (jeg mener) v2 er bedre enn v1 på er: oppløsninga på skjermen, design? og at det kommer med norske knapper.

 

Stemmer det at v1 ikke selges mere?

Lenke til kommentar

G15v1 er det værste tastaturet jeg noen gang har hatt med tanke på layouten, prototypen som ble vist av den hadde en vanlig enter tast mens den ferdige versjonen fikk en utrolig liten enter tast + at de hadde stokket om på noen av tastene rundt denne , og nå har de gjort akkurat det samme "stuntet" med V2...

 

 

Mitt G15v1 ble brukt i en uke før jeg ble så lei og irritert at jeg trødde det i et kott, nå har det ligget der i 1,5år og samlet støv å der skal den få være. Hadde håpet de ble å bruke

samme layout som v2 prototypen i den ferdige modellen, men neida....

Lenke til kommentar
G15v1 er det værste tastaturet jeg noen gang har hatt med tanke på layouten, prototypen som ble vist av den hadde en vanlig enter tast mens den ferdige versjonen fikk en utrolig liten enter tast + at de hadde stokket om på noen av tastene rundt denne , og nå har de gjort akkurat det samme "stuntet" med V2...

 

 

Mitt G15v1 ble brukt i en uke før jeg ble så lei og irritert at jeg trødde det i et kott, nå har det ligget der i 1,5år og samlet støv å der skal den få være. Hadde håpet de ble å bruke

samme layout som v2 prototypen i den ferdige modellen, men neida....

 

Ehh, jeg antar du har en engelsk versjon da eller? Mitt G15v1 med svensk layout har helt vanlig layout. Det beste bildet jeg fant som viser hvordan layouten er, er det her: http://img187.imageshack.us/img187/6669/tu...edlightsbl8.png

Lenke til kommentar
Logitech har oppgradert tastaturet G15, som rettes mot ivrige spillere.

 

Les mer

 

Det nye tstaturet er noe dritt, og det mener jeg på grunn av at de har fjernet så mange macro knaper.

 

Det beste med g15 er de macro knapene, og fjerne de er det domeste de har gjort. Jeg har skaffet meg 2 til av det orginale g15, slik at jeg har i reserve vis det går i stykker. Jeg komer aldri til å kjøpe det ney ettersom det er alt for få macro knapper.

 

Tomelen min går ned for logitechs nye tastatur.

Lenke til kommentar
ikke noe stemningsbilde av tastene som lyser i mørket heller, sløvt :)

 

Det er notert og vil bli gjort hvis det lar seg gjøre, men det er ikke alt som er like enkelt å drasse inn i fotorommet. :)

 

G15v2 har 18 makroknapper (3x6), ikke kun 6.

 

Det er antallet knapper fysisk som nevnes, og det er 6 stk, mot 18 på rev 1. Det du sikter til er 3 forskjellige profiler, som da blir 18 totalt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...