Gå til innhold

Bli stjerne i Ultimate Band


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, kommer sikkert til å bare bli barnevennlige rockesanger her, gjerne sikkert kristen rock og. Her rir bare Disney på Guitar Hero/Rock Band ideen og hopper på det for noen raske dollars.

 

Navnet var seriøst det mest lateste jeg noen har hørt om og høres ut mer som en dårlig kinesisk kopi av Rock Band.

Lenke til kommentar

De sier vi ikke trenger ekstrautstyr, men støttes Wiitaren? Det er riktignok ekstrautstyr, men for et helt annet spill. I såfall vurderer jeg faktisk dette. Ikke at jeg tror det blir spesielt bra, men det er jo grenser for hvor lenge man kan spille Guitar Hero 3 og Frets On Fire, og jeg har null tro på at Rock Band er noe for meg. Liker ikke å spille med andre med mindre de kan holde følge med meg, og Rock Band i singleplayer høres ganskje kjipt ut.

 

Men for å være ærlige her, Er det noen som faktisk gidder spille bassist i et singleplayer spill? Jeg har spilt bass selv, men gikk fort lei. Det er svært få som faktisk gidder gjøre mer enn å bare stå i ro og plukke på en og annen streng, og jeg tviler sterkt på at vi får bassister som Joey DeMajo (fra Manowar) i UB. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...