Gå til innhold

EA med nytt Road Rash?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom til å tenke på det særdeles kule Road Rush når jeg leste dette. Det er ikke kommet noen gode oppfølgere til det da tro... må sjekke det ut..

 

 

:\ EA :/

Jeg var også overbevist om at det het Road Rush, men når jeg tittet på wiki så var det dette:

 

Road Rash 32-bit

All Races took place in California locales (The City, The Peninsula, Pacific Coast Highway, Sierra Nevada, and Napa Valley) on multi-lane roads with brief divided road sections.

 

Det var jo legendarisk moro. Når man fikk turbo på biken tok det jo aldeles fyr.

Lenke til kommentar

Åhåhå, dette slo pusten ut av meg.

 

Spilte vel igjennom Road Rash bra mange ganger, og kunne omtrent alle kodene i hodet, på mine Sega 16bit konsoller. :love:

 

Kanskje jeg skal koble opp Sega-en igjen og spille på 32" TV-en min hjemme.. Mon tro om grafikken vil skuffe meg nå. :p

 

Men kan ikke se at jeg gleder meg til et nytt spill, da det ALDRI vil bli det samme uansett.

Lenke til kommentar
Ah, Road Rash var jo geniunt moro... husker de lange løpene igjennom byer og langs kysten og alt, og det at man kan kunne velge forskjellige veier underveis som ikke bare var snarveier, men komplett forskjellige løyper til samme mål. Bare å krysse alle fingre,tær og tarmer mm.

Nei, nå snakker vi ikke om samme spill..

Road Rage til Sega Mega Drive, det spillet jeg spilte iallfall, så var det ikke noe bykjøring, eller alternative veier.

 

Jeg har googlet en god del nå for å få en oppklaring i hva i alle dager det er vi snakker om.

Det ser ut til at det er 2 spill som heter akkurat det samme, altså Road Rash, med det er til forskjellige konsoller ?

 

SEGA Mega Drive:

roadrash1.jpg

 

Road_Rash_II_GEN_ScreenShot2.jpg

 

road.jpg

 

Klikk: Se info

Klikk: Wikipedia

 

3DO Interactive Multiplayer: (?)

rr5_01.jpg

 

roadrash.jpg

Regner med noen tenker på dette spillet?

 

 

RoadRash1.jpgRoadRash2.jpgRoadRash3.jpg

 

 

Klikk: Blogg og bilder

 

 

 

...

 

Kan noen gi en oppklaring i dette? :)

Lenke til kommentar
*Finner frem Sega'en og spiller Road Rash 1 og 2*

 

:)

Er det noen stor forskjell på disse spillene?

Jeg har funnet bilder som heter både 1 og 2, som ser helt like ut, og jeg har sett på wikipedia at det er en 2-er, men kan ikke huske hvilken jeg spilte.. hehe.. det øverste bildet i forrige post husker jeg iallfall svært godt.. så om eneste forskjellen er at det sto et totall bak i det bildet, så vet jeg ikke hva jeg spilte.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
*Finner frem Sega'en og spiller Road Rash 1 og 2*

 

:)

Er det noen stor forskjell på disse spillene?

Jeg har funnet bilder som heter både 1 og 2, som ser helt like ut, og jeg har sett på wikipedia at det er en 2-er, men kan ikke huske hvilken jeg spilte.. hehe.. det øverste bildet i forrige post husker jeg iallfall svært godt.. så om eneste forskjellen er at det sto et totall bak i det bildet, så vet jeg ikke hva jeg spilte.

 

De var like grafikkmessig (toeren kom ut ett år etter den første, så). Eneste forskjellen er at RR2 har 5 flere baner, og man kunne kjøre i Alaska og Hawaii, plus flere motorsykler og våpen. :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...