Gå til innhold

Sniktitt på Battlefield: Bad Company


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men vi som har PC får jo Battlefield 3 :)

 

Det blir mye som med Battlefield 2 og Battlefield Modern Combat, hvor Battlefield 2 som hovedsakelig fokuserer og er best "online" kommer til PC, og Modern Combat som fokuserer på offline kommer til konsoll

Jeg trodde Battlefield Heroes var Battlefield 3 jeg. Er ihvertfall skuffende hvis vi pc-gamere ikke får en ordentlig oppfølger til BF2, som er det online-spillet jeg har hatt mest glede av gjennom tidene.

Lenke til kommentar
Men vi som har PC får jo Battlefield 3 :)

 

Det blir mye som med Battlefield 2 og Battlefield Modern Combat, hvor Battlefield 2 som hovedsakelig fokuserer og er best "online" kommer til PC, og Modern Combat som fokuserer på offline kommer til konsoll

Jeg trodde Battlefield Heroes var Battlefield 3 jeg. Er ihvertfall skuffende hvis vi pc-gamere ikke får en ordentlig oppfølger til BF2, som er det online-spillet jeg har hatt mest glede av gjennom tidene.

 

Battlefield 3 og Battlefield Heroes er IKKE det samme spillet.

 

Battlefield Heroes er et gratis prosjekt Electronic Arts jobber med, og har overhode ingenting med Battlefield 3 å gjøre.

Battlefield 3 skal være en oppfølger til Battlefield 2, som har moderne krigføring og benytter den nye Frostbite motoren

Lenke til kommentar
Battlefield 3 og Battlefield Heroes er IKKE det samme spillet.

 

Battlefield Heroes er et gratis prosjekt Electronic Arts jobber med, og har overhode ingenting med Battlefield 3 å gjøre.

Battlefield 3 skal være en oppfølger til Battlefield 2, som har moderne krigføring og benytter den nye Frostbite motoren

Næmmen så flott. :D

Blir forvirret av alle disse Battlefield-titlene for tiden.

Lenke til kommentar
Battlefield 3 og Battlefield Heroes er IKKE det samme spillet.

 

Battlefield Heroes er et gratis prosjekt Electronic Arts jobber med, og har overhode ingenting med Battlefield 3 å gjøre.

Battlefield 3 skal være en oppfølger til Battlefield 2, som har moderne krigføring og benytter den nye Frostbite motoren

 

Så hvor kommer battlefield bad company inn her? :p

Lenke til kommentar

Ja, folkens, les artikkelen (som forøvrig er meget velskrevet) så blir alt forklart.

 

Jeg syntes dette virker ganske spennende, en PC-versjon ville jo så aboslutt være optimalt som andre sier, men konsollversjon med fokus på enspiller virker også spennende. Dessuten får DICE testet Frostbite-motoren før Battlefield 3, og vi slipper forhåpentligvis da de fleste barndomssykdommene som Battlefield 2 hadde, og til en viss grad lider av enda.

 

Utifra det jeg har sett fra trailere viket dialogen også god, så dette med enspiller blir jo som sagt veldig spennende.

 

Når det kommer til om det blir en rival til CoD4? Vel, det tror jeg ikke. CoD4 er rask fragging i 60 fps på relativt små områder. Bad Company blir større områder, ødeleggbart miljø (!) og jeg vil ikke bli overrasket over at fps dupper under 30 flere ganger grunnet dette (med mindre Frostbite er veldig effektiv, noe jeg inderlig håper!). Cod4 og BF:BC er begge shootere med moderne våpen, men der slutter også likhetene, spør du meg.

Lenke til kommentar

Trodde release var satt til 25. mars eller noe. Noen som vet når planlagt release er, jeg går jo og gleder meg som et barn.

Dette spillet var den enste grunnen til at jeg kjøpte meg en ps3 på inpuls her rett før jul, dagen etter at jeg så traileren på nettet. Da var forøvrig release satt til 22. februar hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Nå skal det sies at jeg hadde et lettere avhengighetsforhold til BF2, men etter mye smerte og tårer klarte jeg å slutte å spille. Jeg håper derfor min bedre halvdel kommer til å være overbærende med meg når jeg endelig får tak i det.

 

-Tet

 

Edit: tekst

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
Trodde release var satt til 25. mars eller noe. Noen som vet når planlagt release er, jeg går jo og gleder meg som et barn.

Igjen: Det lønner seg som oftest å lese artiklene før man stiller spørsmål om dem. Jeg siterer: "ligger godt an til sin planlagte utgivelse en gang i sommer"

Lenke til kommentar
Trodde release var satt til 25. mars eller noe. Noen som vet når planlagt release er, jeg går jo og gleder meg som et barn.

Igjen: Det lønner seg som oftest å lese artiklene før man stiller spørsmål om dem. Jeg siterer: "ligger godt an til sin planlagte utgivelse en gang i sommer"

 

Er det blitt utsatt igjen da? jeg leste flere steder at det var satt til 27. april!

Lenke til kommentar

Gleder meg så ufattelig til dette spillet!

 

Mangelen på en samarbeidsmodus er et lite minus i den store sammenhengen, men Digital Illusions mener at det er best å ikke implementere for mye nytt i en spilltype de aldri har laget før.

 

Bra sagt, og et bra valg. For mye nytenkende gjør at de fleste kræsjer. DICE forsikrer seg, noe jeg tror er veldig smart.

 

Nei, dette spillet med 42 " og surround.... oh my... jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...