Gå til innhold

Google-søk blir standard i Opera Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opera har til nå tjent lite penger på Opera Mini til tross for at nettleseren har en enorm popularitet, skriver Digi.no. Opera Mini blitt har lastet ned 35 millioner ganger.
Det er vel ikke saa veldig rart, den er tross alt gratis, og ikke akkurat stappet full av reklame. Jeg glad paa Operas veiene, alltid positivt med norske selskap som gjoer det godt i internasjonal sammenheng. Saa faar jeg vel ogsaa oenske Google lykke til paa veien til verdensdominans.
Lenke til kommentar
Deilig, Opera Mobile/Mini blir bare bedre og bedre!

Men, irriterer meg over yahoo søket i PC versonen (i speed dial).

 

Bruker du virkelig ikke "g søkeord" i adresselinjen når du skal søke med Opera?

Bruker ikke annet jeg. YouTube, Gulesider, Wiki, Answers.com, Ebay, Torrentz.com, alt jeg har giddi å lagt inn søker jeg fra adresselinjen. :)

 

Prøvde forøvrig Opera Mini for første gang her om dagen, og må si jeg var imponert. Eneste jeg ikke var fornøyd med var hastigheten, med det skyldes nok at jeg ikke har 3G.

Lenke til kommentar
hvor lenge er det siden dem gikk for yahoo som default?
Litt over et år siden?

 

Det var jo Google først, så Yahoo etter at de signerte en avtale, og nå er det Google igjen.

 

Bra de byttet tilbake, irriterende å måtte bytte til Google når alle (?) velger Google over Yahoo.

 

Google blir standard søkemotor i Operas mobilnettlesere Opera Mini og Opera Mobile.
Kan dette være veien mot gratis Opera Mobile 9.5? :!:

 

Konge med et bilde av Jon von Tetzchner som viser oss hvor stor avtalen med Google er...

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...